افزایش قیمت بنزین و تغییر سهمیه ها جعلی است/ پمپ بنزین های قزوین بدون وقفه کار می کنند

رضا یعقوبی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ وی در این رابطه گفت: اخیرا شایعاتی مبنی بر افزایش قیمت نفت در فضای مجازی منتشر شده است; تاکنون تصمیم جدیدی در خصوص توزیع فرآورده های نفتی به ویژه بنزین، نفت و گاز یا گازوئیل چه از سوی وزارت نفت و چه از سوی خود هیئت دولت اعلام نشده است.

وی افزود: در حال حاضر جمعی از مسئولان استان قزوین بر اساس قیمت های قبلی فعال هستند و این حواشی و فیلم های منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر افزایش قیمت بنزین را قویا تکذیب می کنیم.

رئیس کانون صاحبان دولت های محلی استان قزوین گفت: در صورت تصمیم برای افزایش قیمت سوخت، هموطنان و همشهریان از طریق رسانه های رسمی و موثق اطلاع رسانی خواهند شد.

یعقوبی افزود: اگر در دولت جدید تصمیمی گرفته شود، اطلاع رسانی و شفاف سازی در اختیار مردم قرار می گیرد و در صورت اجرا با آگاهی قبلی انجام می شود نه اینکه صبح جمعه مانند دولت قبل به مردم اعلام شود. “

شایعه پراکنی سوخت صرفاً برای سودجویی است

وی گفت: این فیلم در استان های فارس و سیستان و بلوچستان منتشر شده اما هنوز تاییدیه ای ارسال نشده و صحت این موضوع مشخص نیست اما شرایط توزیع بنزین در برخی استان های مرزی همیشه با استان های دیگر متفاوت است. پرهیز کنید که معمولا در خود استان ها توسط استانداران تعیین می شود و مختص استان های دیگر نیست.

رئیس کانون کارکنان ادارات محلی قزوین ادامه داد: اکنون با توجه به شرایط کشور به نظر می رسد رسانه های معاند و کسانی که عملاً منتظر فرصتی برای ضربه زدن به کشور هستند در فضای مجازی شایعه سازی می کنند. فضای چالش و نگرانی را برای مردم ایجاد کنید.”

یعقوبی اذعان داشت: مردم باید هوشیار باشند و اخبار غیر موثق را نپذیرند چرا که در صورت تصمیم گیری در مورد نوع سهمیه و روند اجرا اطلاع رسانی می شود در حالی که تاکنون این مشکل به جایگاه داران اعلام نشده است. در مورد این موضوع و ما قاطعانه آن را تکذیب می کنیم.

وی گفت: در سراسر استان قزوین حدود 103 جایگاه فعال دو منظوره بنزین، گازوئیل و روغن به صورت شبانه روزی به مردم و هموطنان خدمات رسانی می کنند.


تمامی پمپ بنزین های استان به صورت 24 ساعته باز هستند

رئیس اتحادیه جایگاه داران قزوین با بیان اینکه اکنون پمپ بنزین ها به طور کامل فعال است و خوشبختانه جایگاه غیرفعال نداریم، گفت:

وی افزود: برخی از جایگاه ها در استان مجوز دارند اما به بهره برداری نمی رسند که تا ابتدای سال 1402 به ظرفیت جایگاه داران اضافه می شود.

رئیس اتحادیه جایگاه داران قزوین گفت: هیچ کمبود یا مشکلی در زمینه بنزین، نفت و گاز در استان نداریم و هر مقدار درخواست و ظرفیت جایگاه ها از طریق شرکت پخش فرآورده های نفتی برای آنها ارسال می شود.

یعقوبی تصریح کرد: برای توزیع سوخت نفت و گاز در استان سهمیه هایی در نظر گرفته شده است که به جایگاه ها ارسال می شود و در صورت اتمام ظرفیت مجددا طبق سهمیه ارسال می شود.

ما در روستاها کمبود سوخت نداریم

وی ادامه داد: خوشبختانه در بحث بنزین محدودیتی نداریم و مردم می توانند بر اساس سهمیه در کارت سوخت خود سوخت گیری کنند و در صورت اتمام سهمیه کارت می توانند با نرخ آزاد از کارت سوخت استفاده کنند و جای نگرانی نیست. در مورد آن.”

رئیس اتحادیه جایگاه داران استان قزوین گفت: میانگین مصرف سوخت در استان قزوین متغیر است که با توجه به مسافرت و شرایط آب و هوایی استان قابل تغییر بوده و مصرف در 6 ماهه اول بیشتر است.

رئیس جامعه کارگزاران دولت های محلی استان قزوین در پایان گفت: با توجه به تعطیلات تابستانی و کاهش قابل توجه روند تاج؛ پیش بینی می شود امسال رشد مصرف بنزین بسیار بیشتر از سال گذشته باشد اما جایگاه ها آماده خدمت رسانی به مردم هستند و جای نگرانی نیست.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید