تحویل بنزین سهمیه ای در 2000 جایگاه سوخت در کشور / آخرین وضعیت پمپ بنزین های استان تهران

ساعت: 14:20
تاریخ انتشار: 1400/08/08
کد خبر: 1780119

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گفت: در حال حاضر امکان تحویل بنزین سهمیه ای با کارت سوخت به بیش از 2000 جایگاه سوخت در سراسر کشور وجود دارد و 1800 جایگاه دیگر نیز بنزین را با قیمت آزاد عرضه می کنند. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فاطمه کاهی، سخنگوی شرکت ملی نفت با بیان آخرین وضعیت جایگاه‌های سوخت در کشور گفت: سوخت است.

وی ادامه داد: در حال حاضر امکان دریافت بنزین سهمیه ای با کارت سوخت در بیش از 2000 جایگاه سوخت در سراسر کشور وجود دارد و 1800 جایگاه دیگر نیز بنزین را با قیمت آزاد عرضه می کنند.

کاهی گفت: تاکنون بیش از 50 درصد پمپ بنزین ها در سراسر کشور به سامانه هوشمند سوخت متصل شده اند.

جایگاه های خدمات سهمیه ای در استان تهران به تفکیک منطقه

اسدلا گلی زاده کشور، رئیس اتحادیه جایگاه داران کشور نیز با اشاره به آخرین وضعیت جایگاه های سوخت در استان تهران گفت: در حال حاضر از 180 جایگاه پمپ بنزین در تهران، 96 جایگاه به سامانه هوشمند سوخت وصل شده است. سهمیه بنزین خودرو

وی ادامه داد: در استان تهران از مجموع 339 جایگاه عرضه، 190 جایگاه خدمات سهمیه کارت سوخت ارائه می کنند.

گلی زاده گفت: با تلاش وزارت نفت و سایر تیم های فعال در تلاش هستیم تا سرعت اتصال جایگاه ها به سامانه هوشمند سوخت را افزایش دهیم.

رئیس اتحادیه جایگاه داران کشور گفت: جزئیات وضعیت پمپ بنزین های استان تهران در جدول زیر آمده است.

14000808000493 Test NewPhotoFree خبر خاکستری

وی در پایان گفت: مردم شریف تهران می توانند با شماره تلفن های 77522678-021 و 09627 از مجموعه جایگاه داران کشور اطلاعات تکمیلی از وضعیت هر یک از جایگاه های تهران در عرضه بنزین رایگان و کمک هزینه به تفکیک کسب کنند.

ردیابی ها نشان می دهد در شهر تهران از 180 جایگاه سوخت، 96 جایگاه به سیستم سوخت متصل هستند و به میزان 1500 تن بنزین خودروها را تامین می کنند.

در استان تهران از 339 جایگاه بنزین، 190 جایگاه به سامانه هوشمند سوخت متصل و بنزین سهمیه ای عرضه می کنند. به این ترتیب آمار اتصال پمپ بنزین های استان تهران به سامانه سوخت کمتر از میانگین کشوری است.

همچنین جلیل سالاری، مدیرعامل شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی در گفت‌وگویی گفت: با تلاش تیم‌های فعال این شرکت تعداد جایگاه‌های متصل به سامانه هوشمند تا پایان امروز به ۲۶۰۰ جایگاه افزایش می‌یابد. روز 29 نوامبر

جواد اوجی وزیر نفت روز گذشته توضیح داد که سهمیه بنزین خودروها تا پایان مهرماه برای جبران مدت زمان خرابی سیستم سوخت رسانی پرداخت می شود. هنوز سهمیه تعیین نشده است.

مردم می توانند با مراجعه به سایت شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی با لینک، مشخصات پمپ بنزین های فعال در هر استان و شهرستان را مشاهده کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید