جایگاه های سوخت به حالت عادی بازگشت / عرضه سوخت در بیش از 50 درصد جایگاه های استان

ساعت: 18:34
تاریخ انتشار: 14/04/08
کد خبر: 1779281

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی شهرستان شاهرود:

علی اکبر عرب عامری گفت: مشکل ایجاد شده در کشور در حال رفع است و در حال حاضر بیش از 50 درصد پمپ بنزین های استان در حال فعالیت هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی اکبر عرب عامری مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه شاهرود در گفتگو با خبرنگار مرآت در خصوص اختلال در شبکه سوخت رسانی کشور در ساعات اخیر گفت: مشکل ایجاد شده در کشور در حال رفع است و پمپ بنزین ها در حال انجام است. اکنون آنها به حالت عادی بازگشته اند.

این مسئول با اشاره به اینکه مشکل تامین سوخت در بیش از 50 درصد جایگاه ها با مشکل حل شد، ادامه داد: در برخی جایگاه ها به نفع مردم و جلوگیری از انباشتگی امکان سوخت گیری بدون استفاده از کارت سوخت و تعرفه رایگان ارائه می شود.

به گفته عرب عامری، تمامی پمپ بنزین های سمنان به جز البرز شرقی فعال هستند و در جایگاه گرمسار در خلیج فارس، سوخت بهسان جنت آباد، زمان آهو و دامغان عیدیان، رازی، کاروانسرای پارس، شهریار، کلاته و معلم و شاهقود اور، سلام، ثامن، ستاره سهیل و سربداران فعال هستند.

آمریکایی های عرب در پایان خاطرنشان کردند: همه این ایستگاه ها شارژ را با قیمت 2 یعنی. 3000 جلد برای بنزین و 600 جلد برای نفت و گاز.

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید