عاملان سنگ اندازی و تیراندازی به کامیون ها دستگیر شدند/ امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است


ساعت: 15:42
تاریخ انتشار: 1301/09/22
کد خبر: 1917673

سازمان اطلاعات فراج در بیانیه ای اعلام کرد:

سازمان اطلاعات فرجه در اطلاعیه ای از دستگیری برخی متخلفان نظم و قانون که به سمت کامیون های در حال حرکت در جاده ها سنگ پرتاب و تیراندازی می کردند، خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سازمان اطلاعات فرجه در اطلاعیه ای از دستگیری برخی متخلفان نظم و قانون که به سمت کامیون های در حال حرکت در جاده ها سنگ پرتاب و تیراندازی می کردند، خبر داد.

در متن این پیام آمده است:

امروز دشمنان و ضدانقلاب با توطئه ها و آتش افروزی ها و نیز هدف قرار دادن امنیت عمومی مردم به دنبال ایجاد ناامنی و هرج و مرج در کشور هستند. یکی از توطئه های اخیر ماندان برای تضعیف امنیت و آرامش مردم ایجاد چالش و ناامنی برای قشر زحمتکش کامیون داران در جاده ها بود.

پیام زیر است؛ با اشراف اطلاعاتی و اقدامات عملیاتی، عاملان 87 فقره سنگ اندازی و 20 مورد تیراندازی به کامیون های در حال حرکت در محورهای مواصلاتی توسط سازمان اطلاعات فرجا و با همکاری سایر نهادهای انتظامی جهت تامین امنیت در جاده های شهرستان شناسایی و دستگیر شدند. کشور.

در این پیام آمده است: با تلاش شبانه روزی ماموران نیروی انتظامی جان برکف و همکاری دستگاه های ذیربط، تمامی تحرکات دشمنان تحت رصد و رصد و اشراف اطلاعاتی سازمان اطلاعات فرج و سایر نهادهای امنیتی و با اطلاعات است. نخبگان و اقدامات قاطع پلیس امنیت کامل در جاده ها را برقرار می کند.

امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است و سازمان اطلاعات فراج با تمام توان و ظرفیت با همکاری مردم و سایر همکاران در مجموعه پلیس و سایر دستگاه ها در صحنه حضور دارد تا با کسانی که در این زمینه اقدام می کنند برخورد کند. نظم و امنیت را در ابعاد مختلف برهم بزنند هیچ اطمینانی وجود نخواهد داشت.

در پایان از ملت عزیز درخواست می شود اطلاعات، اخبار و اقدامات غیرقانونی را از طریق سامانه تلفنی 110 و سازمان اطلاع رسانی فرج با شماره پیامک 110322، آدرس سایت: aminemardom.police.ir و در پیام رسان ایتا به آدرس زیر اطلاع دهند. نشانی [email protected] آماده دریافت اخبار و اطلاعات عمومی

دیدگاهتان را بنویسید