مرگ 2 مازندرانی در درگیری مسلحانه با پلیس / پایان تلخ سنگ اندازی و تیراندازی 60 روستایی به سمت پلیس

مرگ 2 مازندرانی در درگیری مسلحانه با پلیس / پایان تلخ سنگ اندازی و تیراندازی 60 روستایی به سمت پلیس

درگیری گروهی در منطقه سلمانشهر مازندران سناریوی مرگباری را رقم زد.

سرهنگ “مصطفی بابایی” با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی سه فقره آتش سوزی عمدی در محل نگهبانی و منزل هیئت امنای اداره نذورات “دانیال” در منطقه “سلمانشهر” و نماینده قانونی این اداره. از کمک های مالی به پلیس، کار افسران پلیس بر روی این فرمان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با توجه به وجود اختلافات ملکی در این منطقه از سوی اهالی روستا در خصوص اهدای فوق، مسئولان با هماهنگی با دستور قضایی سریعا به منطقه اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد تصریح کرد: پس از حضور ماموران در منطقه، بیش از 60 نفر که اکثرا روستاییان در یکی از املاک مورد اختلاف تجمع کرده بودند، هنگام پرتاب سنگ و شلیک سلاح غیرمجاز ماموران را مشاهده کردند و 4 مورد را منهدم کردند. ماشین های پلیس و ماشین نماینده اوقاف.

سرهنگ بابایی افزود: برای کنترل اوضاع ضمن دعوت از تجمع کنندگان به آرامش، به دلیل کم توجهی برخی از سرنشینان و اقدامات غیرقانونی آنها، به ناچار با استفاده از قانون استفاده از سلاح اقدام به تیراندازی کردند که منجر به تیراندازی شد. مصدومیت 5 نفر از این افراد

وی افزود: پس از این حادثه مصدومان بلافاصله با حضور تیم اورژانس به مرکز درمانی منتقل شدند و بقیه افراد محل تجمع را ترک کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد از فوت 2 مصدوم این حادثه در مرکز درمانی خبر داد و افزود: موضوع در دست بررسی بیشتر مقامات قضایی است.

سرهنگ بابایی از دستور ویژه فرمانده انتظامی مازندران برای پیگیری و برخورد با مشکل تا برقراری نظم و امنیت کامل خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید