امنیت و آرامش مردم خط قرمز است/ آمادگی دفاعی یک ضرورت همیشگی است


ساعت: 11:59
تاریخ انتشار: 31.06.1401
کد خبر: 1898990

محمدمهدی فداکار گفت: امروز امنیت مردم شوخی نیست، امنیت و آرامش مردم خط قرمز است و در عرصه ناامنی با هیچکس سازش نمی کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از آرماند; محمدمهدی فداکار صبح امروز در مراسم رژه 31 شهریور در مراسم بزرگداشت چهل و دومین سالگرد دفاع مقدس با بیان اینکه هفته دفاع مقدس آغاز دوران پرافتخاری است که ملت ایران هرگز چنین ندیده است. : بزرگداشت این هفته یک ضرورت و هفته دفاع است، حکایت دفاع از ملتی است که تنها در برابر جهانیان ایستاده است.

استاندار کرمان ادامه داد: ایران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی لنگر ثبات غرب در منطقه بود و به همین دلیل از اهمیت ویژه ای برخوردار بود و مدیرانی که در آن زمان حکومت می کردند کاملا وابسته به غربی ها بودند.

وی تصریح کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی تمامی اهداف و ظرفیت های غربی ها از بین رفت و از همان ابتدا و حدود یک سال و نیم قبل از دوران دفاع مقدس شروع به توطئه های مختلف علیه جمهوری اسلامی ایران کردند. توطئه هایی در نقاط مختلف کشور ما انجام می شد، تلاش کردند اما نتیجه ای نگرفتند.

فداکار تصریح کرد: آخرین نقشه ای که غربی ها در آن زمان علیه کشور ما طراحی کردند حمله نظامی بود، در آن زمان ارتش آمادگی لازم را نداشت و سپاه نهال نهال کوچک انقلاب بود و عموماً آموزش های لازم را نداشت. کشور اما در مقابل دشمن تجهیز شد زیرا همه دنیا به کمک صدام آمدند و ایران اسلامی در مقابل همه به معنای واقعی ایستاد.

استاندار کرمان ابراز داشت: هشت سال پاسداشت مقدس تجربه بزرگی بود، ما متوجه شدیم که باید روی دست و زانو باشیم و ایستادگی کنیم و اگر امروز آسایش و امنیت داریم مدیون خون شهدا هستیم. که خونش ریخته شد.»

وی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس کارهای بزرگی انجام شده، ارزش کار مشخص است، تصریح کرد: امروز امنیت مردم شوخی نیست و امنیت و آرامش مردم خط قرمز است. و هیچ کس در میدان عدم قطعیت با کسی کنار نخواهد آمد.

فداکار با تاکید بر اینکه آمادگی دفاعی یک ضرورت همیشگی است، خاطرنشان کرد: آنچه ما را در جنگ موفق کرد؟ اطاعت محض از رهبری و کار خالصانه رمز موفقیت ما بوده و هست.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید