افزایش قدرت دفاعی؛ آخرین راهبرد/اقدامات دفاعی ایران پاسخی به اظهارات جو بایدن است


ساعت: 08:16
تاریخ انتشار: 1401/08/17
کد خبر: 1909360

حسن هانی زاده گفت: توان دفاعی جمهوری اسلامی ایران باعث می شود که دشمن به فکر حمله به کشورمان نباشد و آخرین اقدامات دفاعی نیز پاسخی به تهدید جو بایدن رئیس جمهور آمریکا بود که گفته بود ایران را آزاد می کنم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسن خانی زاده در گفتگو با راه آرمان; وی با اشاره به پرتاب موفقیت آمیز ماهواره قائم 100 و ارتقای سامانه باور 373 گفت: افزایش توان دفاعی جمهوری اسلامی ایران در زمین و فضا نشان می دهد که جمهوری اسلامی ایران از جایگاه بالایی برخوردار است. توان دفاعی

این کارشناس سیاسی ادامه داد: تهدیدات آمریکا و رژیم صهیونیستی در سال های اخیر علیه جمهوری اسلامی ایران ایجاب می کند که جمهوری اسلامی ایران با بهره گیری از ظرفیت های داخلی، سطح دفاعی خود را بالا ببرد. دشمن باید آمادگی رزمی خود را حفظ کند.

وی بیان کرد: اقداماتی که اخیرا انجام شده و پرتاب ماهواره ها و افزایش پوشش راداری و همچنین پرتاب ماهواره های تجسسی زمینی می تواند نشان دهد که جمهوری اسلامی ایران برای هر احتمالی آماده است و لذا راهبرد جمهوری اسلامی ایران جمهوری ایران مبتنی بر افزایش توان دفاعی است.

خانی زاده تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران قصد حمله به کشورهای همسایه خود را ندارد اما شرایط و تهدیداتی که وجود دارد ایجاب می کند هوشیاری خود را در هر زمینه ای حفظ کند.

این کارشناس مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: توان دفاعی جمهوری اسلامی ایران باعث می شود که دشمن به فکر حمله به کشورمان نباشد و آخرین اقدامات دفاعی نیز پاسخی به تهدید جو بایدن رئیس جمهور آمریکا است که گفته بود ایران را آزاد می کنم. . ، اتفاق افتاده و این موضوع را می توان به عنوان یک اقدام پیشگیرانه دفاعی تلقی کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید