خودکفایی صنعت دفاعی ایران از سد تحریم ها عبور کرد/ ایران در حوزه موشکی در اوج قدرت است


ساعت: 09:17
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۳
کد خبر: 1889747

خودکفایی صنعت دفاعی ایران از سد تحریم ها عبور کرده است و امروز ایران در اوج قدرت موشکی خود قرار دارد تا جایی که دشمن به شدت در حال خروش است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سفیر افلاک، یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران، خودکفایی و خوداتکایی توان داخلی در صنعت دفاعی ایران است که تا پیروزی انقلاب اسلامی، سلاح های لازم را وارد کشور کرد. از کشورهای دیگر و توان داخلی و استفاده از ظرفیت برجسته جوانان ایرانی. معنایی نداشت اما بعد از پیروزی انقلاب عرصه برای نشان دادن عزم و اراده جوانان این مرز و بوم در بخش های مختلف باز شد.

چهار دهه به برکت انقلاب اسلامی ایران می گذرد و دشمنان با اعمال تحریم ها سعی در جلوگیری از پیشرفت ایران در بخش های مختلف از جمله تسلیحاتی داشتند تا اینکه اراده پولادین علما و جوانان ایران به میدان های دفاعی و موشکی ایران منجر شد. . دستاوردهای مهم

بدون شک پیشرفت عظیم در حوزه موشکی و پدافندی نشان داده است که تحریم ها در این زمینه تاثیری ندارد و سد تحریم های دشمن برای جلوگیری از توسعه موشکی ایران خنثی شده است.


afc419c3 2b64 4a58 9ed1 f87a188646fa خبر خاکستری


در این سال ها که رونمایی از دستاوردهای موشکی به چشم می خورد، افتخار بزرگ و غرور ملی بر همه انسان ها چیره می شود که کشور ایران در این چهار دهه بسیار مقتدرانه در این عرصه عمل کرده و بر سکوی اقتدار و پیشرفت ایستاده است.

پیشروی موشکی ایران باعث نگرانی دشمن و تکان دادن دشمنانی شده است که سعی کرده اند با تحریم جلوی پیشرفت ایران را بگیرند، موشک های پیشرفته ای که در صورت اشتباه دشمن از بین می رود و همه اینها نشان دهنده قدرت بخشی به جمهوری اسلامی ایران در میدان است. دفاع و موشک.

چند روز گذشته ماهواره خیام آخرین دستاوردی بود که به فضا پرتاب شد. ماهواره خیام یک ماهواره سنجش از دور متعلق به جمهوری اسلامی ایران است. مستقر در پایگاه های فضایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در خاک جمهوری اسلامی ایران انجام و صادر خواهد شد.

در همین راستا گفتگویی با امیرعلی حیدر امیری، تحلیلگر سیاسی غرب آسیا در خصوص پیشرفت های دفاعی و موشکی ایران انجام شده است که در ادامه می خوانید:


موضع موشکی ایران با تکیه بر توان داخلی چگونه است؟

زمانی را فراموش نکرده ایم که صدام در جنگ تحمیلی با موشک های اهدایی غرب و شرق به ایران حمله کرد و تعداد زیادی از هموطنان ما در آن حملات کشته شدند.

امروز جمهوری اسلامی ایران به مرحله و مرحله ای رسیده است که یکی از بهترین نیروهای موشکی است و از نظر دقت، برد، سرعت و قدرت تخریب در کلاس جهانی قرار دارد و همه این دستاوردها حاصل تلاش و کوشش نیروهای مسلح است. دانشمندان جوان ایرانی که در این سالها با اعتماد به نفس و خودکفایی به سطح بالایی رسیدند.


9ad7ae84 57c6 4dd7 b52b e0ddb0c69b2b خبر خاکستری


امروز دشمن متوجه شده است که قدرت موشکی جمهوری اسلامی ایران به حدی است که هر هدفی را منهدم می کند و برد موشک ها آنقدر زیاد است که می تواند در نقاط مختلف و در مواقع نیاز دشمن را هدف قرار دهد.

سرعت موشک های ایرانی از رادار خارج شده و این قدرت موشکی برای جمهوری اسلامی ایران بازدارنده است.

ایران در این سال‌ها به هیچ کشوری حمله نکرده است، اما وقتی دشمن به چپ نگاه می‌کند و حرکتی می‌کند، بلافاصله پاسخ محکم و دندان‌ساینی دریافت می‌کند تا جایی که دشمن از آنچه فکر می‌کرد پشیمان می‌شود.


چرا دشمن از توسعه موشکی ایران می ترسد؟

موشک‌ها و پیشرفت‌های ایران در این زمینه بازدارنده و دفاعی است، اما به همین دلیل است که دشمن با دیدن این توسعه موشکی شروع به سیاه‌نمایی رسانه‌ها و تبلیغات برای تروریست خواندن ایران می‌کند، در حالی که خودشان تروریست هستند و تروریست و جمهوری اسلامی را پرورش می‌دهند. ایران از موشک های ساخته شده برای دفاع و مقابله با دشمن استفاده می کند.

دشمنان می گویند موشک ها از طریق ایران در اختیار تروریست ها قرار می گیرد، در حالی که منظورشان همان افرادی است که برای دفاع از خود در برابر ظلم و زور می ایستند، امروز گروه های مقاومت تشکیل شده و علیه تروریست ها وارد عمل می شوند و تنها دشمن تلاش می کند تا فضای اطراف را منحرف کند. ذهن مردم با کلمه حقوق بشر که او اصلاً به آن اعتقاد ندارد.

دشمنان و استکبار سال‌ها خود را حامی حقوق بشر می‌دانستند، در حالی که جنایات زیادی در حق این فرد مرتکب شدند.

دوران ضربه زدن به در به پایان رسیده است و امروز اگر دشمن یکی بزند 10 تا می زند و تاکنون چندین بار با پاسخ های تند جمهوری اسلامی ایران مواجه شده است و همین موضوع باعث ترس و وحشت دستاوردهای موشکی ایران شده است. دشمن را نگران کنید و این نشان دهنده تضعیف دشمن و قدرت ایران است.

تحولات موشکی و دستاوردهای مختلف در این زمینه در خدمت اهداف جمهوری اسلامی ایران در برابر ظلم و زور است.


86308450 287e 47cb 9132 bddbb5f80fda خبر خاکستری



چرا دشمن هنگام پرتاب خیام افکار را منحرف کرد؟

پیشروی موشکی ایران و نصب و استقرار ماهواره پیشرفته ایران در فضا، دشمن را بار دیگر به فریب رسانه ای متوسل کرده و از سوی دیگر محور مقاومت را شاد کرده است.

ماهواره خیام یک پروژه سنگین و علمی بود که چند روز پیش به فضا پرتاب شد. این پروژه موشکی مهمی است که جوانان ایرانی ساخته اند و وقتی دشمن دید که جوانان و دانشمندان ایرانی در زمینه موشکی و پهپاد موفق شده اند، خجالت زده و گیج شد و شروع به تحریف افکار کرد تا نشان دهد برعکس با توسل به دروغ.

پرتاب ماهواره خیام واکنش های متفاوتی را از سوی کشورهای غربی و آمریکا در پی داشت و سعی کردند تاریخ را به گونه ای به نفع خود نشان دهند تا اینکه امروز دنیا می داند که ایران به اوج اقتدار و افتخار رسیده است. میدان موشک ها و این توطئه ها و کلاهبرداری ها جایی ندارد.

اگرچه دشمن تلاش کرد نشان دهد که این پروژه در خدمت روسیه است، اما نیازی به آن ندارند و توطئه این دشمن خنثی خواهد شد.


پیشرفت در حوزه موشکی چقدر برای عبور از سد تحریم موثر است؟

جمهوری اسلامی ایران نشان داده است که در اوج تحریم های دشمن اما با شجاعت، ظرافت، درایت و دقت می تواند در عرصه های مختلف به موفقیت دست یابد و امروز موفقیت ایران در عرصه موشکی باعث شده است که دشمن سکوت کند. چگونه در داخل کشور با وجود همه تحریم ها توانسته به پیشرفت موشکی دست یابد.

پیشرفت‌های هسته‌ای و موشکی ایران به دشمن خواهد فهمید که تحریم‌ها نتیجه نداده و نمی‌تواند جلوی پیشرفت ایران را در عرصه‌های مختلف بگیرد و هیچ چیز نمی‌تواند از اراده دانشمندان ایرانی بکاهد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید