آرامش پارک های زیر چرخ موتورسواران / با متخلفان آرامش برخورد می شود


ساعت: 12:23
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۵
کد خبر: 1856246

گاهی مشاهده می شود که چند جوان سوار بر موتور سیکلت بی هدف در محوطه پارک هدف قرار می دهند و با گاز گرفتن و بالا بردن صدای موتور سیکلت، ماندن خانواده ها را در پارک سخت می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش جهانبین نیوز؛ پارک لاله در شهرستان فارسان استان چهارمحال و بختیاری قرار دارد. در قسمت غربی شهر فارسان و در حاشیه رودخانه این شهرک پارک ساحلی وجود دارد که دارای فضای سبز مناسب، ساحل رودخانه زیبا، مسافرخانه و کافی شاپ، سرویس بهداشتی و پارک بادی می باشد.

فاز دوم این پارک همراه با فاز اول (پارک کلامستان) بهره برداری می شود که فضا و موقعیت مناسب این دو پارک در کنار کوچه پیرگر، توقفگاه بسیاری از گردشگران در این منطقه است.


شهروندان ما به دلیل تردد موتورسیکلت ها در پارک احساس امنیت و آرامش نمی کنند. رسیدگی به این معضل و بسترسازی و ایجاد موانع بر عهده ماست و رسانه ها باید در این زمینه کار فرهنگی کنند و قانون را بیشتر گسترش دهند و پلیس راهنمایی و رانندگی نه به صورت خصمانه بلکه به صورت خصمانه از قانون تبعیت کند. به روش فرهنگی و با اجرای مداوم قانون، بخشی از هنجارهای واقعی مردم شوید.


یک طرح برای شروع کار با موتورسواران متخلف باید قبل از صدور گواهینامه هماهنگ شود. یعنی کسانی که گواهینامه موتور سیکلت ندارند اما از موتور سیکلت استفاده می کنند باید کاملا مشمول قانون باشند.


5b61bf5a 6e17 412b a310 e9daf572c58d خبر خاکستری

حرکت نامناسب موتورسیکلت ها آرامش مردم را بر هم می زند

محمدی شهروند فارس در گفتگو با جهانبین نیوز؛ وی گفت: گاهی می توان دید که چند جوان سوار بر موتورسیکلت بی هدف در محوطه پارک هدف قرار می دهند و با گاز گرفتن و برداشتن موتور، خانواده ها را مجبور به ماندن در پارک می کنند.

وی گفت: تردد نامناسب موتورسواران در پارک ها در حالی صورت می گیرد که گشت پلیس در محل مشاهده شده و شاهد تردد موتورسواران هستند.

وی گفت: در حالی که در سطح شهر هر روز موتورسیکلت های ناایمن توقیف می شود اما در پارک ها موتورسیکلت های خطرناک برای آزار مردم آزادانه می چرخند.


db69ce1a 64c5 40a1 b42c 9b2660d04e5f خبر خاکستری



با ویرانگر با آرامش رفتار می شود

فرماندهی انتظامی شهرستان فارسان در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز; از اجرای طرح برخورد با متخلفان صلح و آرامش در پارک ها و اماکن گردشگری خبر می دهد.


محمد حسینی با اشاره به ممنوعیت تردد موتورسیکلت، خودروهای شیشه دودی، خودروهای دارای آلودگی صوتی و انجام حرکات نمایشی یا به اصطلاح طولانی مدت در پارک ها، افزود: اینگونه موارد قطعا بررسی خواهد شد.

وی گفت: بر اساس قانون تردد موتورسیکلت در پارک ها و همچنین موتورسیکلت های دو زمانه در سطح شهر ممنوع است، خودروهای دارای شیشه دودی و خودروهای دارای آلودگی صوتی جریمه می شوند.

به گزارش جهانبین نیوز؛ با اجرای این طرح بسیاری از اهالی منطقه کلامستان، تجار و گردشگران با قدردانی از اقدامات پلیس خواستار تداوم چنین برخوردی با متخلفان شدند.


شب گذشته با کمک دادستانی نیروی انتظامی و شهرداری تعدادی موتورسیکلت و خودرو قضایی توقیف و به پارکینگ منتقل شدند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید