کمبود برخی داروها باید به سرعت برطرف شود و با متخلفان برخورد شود


ساعت: 20:00
تاریخ انتشار: 08/01/1401
کد خبر: 1905413

رئیس‌جمهور در ارتباط با سیگنال‌های دریافتی از کمبود برخی داروها، مسئولان مربوطه را موظف به تهیه سریع داروهای فوق و رفع نیاز مردم و همچنین ردیابی دقیق علت کمبود احتمالی کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ آیت الله سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور بعدازظهر امروز یکشنبه در جلسه شورای دولت، اجرای مصوبات سفرهای استانی را از اولویت های کاری دستگاه های اجرایی برشمرد و افزود: در اجرای این مصوبات اولویت هایی مانند اهمیت و ضرورت اجرا باید رعایت شود. برنامه، میزان پیشرفت و چگونگی منابع آن را در نظر بگیرید تا نتایج سفرهای استانی برای مردم عینی و عینی باشد.

رئیس‌جمهور در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به سیگنال‌های دریافتی مبنی بر کمبود برخی داروها، از دستگاه‌های ذیربط خواست نسبت به تهیه سریع اقلام فوق و پاسخگویی به نیازهای مردم، ردیابی علت نقص احتمالی اقدام کنند. به تفصیل و برای برقراری ارتباط با هر فرد یا گروهی که این زمینه کوتاه باید به درستی کار شود.

آیت الله رئیسی در ادامه با قدردانی از حضور برخی مسئولان دولتی در مجامع عمومی و دانشجویی، حضور سایر مسئولان در مجامع عمومی و دانشجویی را اقدامی موثر برای رفع ابهامات آنان دانست.

رئیسی همچنین بر تلاش بیشتر دستگاه های اجرایی برای تکمیل مدیریت هوشمند در کمترین زمان ممکن تاکید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید