کمبود نفت به زودی برطرف می شود/ برخورد با دلالان و ناوشکن ها در بازار


ساعت: 10:49
تاریخ انتشار: 1401/02/15
کد خبر: 1836509

ابراهیمی گفت: کمبود نفت به زودی برطرف می شود و با انحصار طلبان و تخریب کنندگان بازار برخورد خواهیم کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سیروس ابراهیمی در گفت و گو با سفیر افلاک گفت: برای جلوگیری از قاچاق آرد باید در این زمینه ساماندهی و برنامه ریزی می شد، بسیاری از مشکلات اقتصاد ناشی از چند ارزی است، ارزی که متعلق به مردم است. به افرادی می دهند که دستیابی به آنها عزیز است و این مستلزم سازماندهی مجدد و عملیاتی بود که باید در اسرع وقت انجام می شد.

وی افزود: اکثر کالاهایی که از این ارز استفاده می کنند و تفاوت قیمتی که بین این کالاها وجود دارد مشکلاتی را به وجود آورده و اقداماتی برای رفع این مشکل و ساماندهی آن در این بخش در دستور کار قرار گرفته است.

معاون اقتصادی منطقه لرستان گفت: قیمت آرد نان، نان شل و ماکارونی گران شده و دولت درصدد ساماندهی در این زمینه است. همین اجناس روی هم انباشته شده اما هشدار داده شده که با انحصارگران برخورد قاطع می شود و تیم های تعزیراتی و جهاد کشاورزی برای نظارت بر بازار تشکیل می شود.

وی افزود: بیش از 1200 تن روغن خوراکی در بازار توزیع می شود و 80 تن دیگر نیز امروز توزیع می شود و در روزهای آینده کمبود روغن برطرف می شود. 350 تن شکر درج شده در قیمت نیز توزیع می شود.» و توزیع می شود.

ابراهیمی گفت: عده ای با انباشتگی اقدام به برهم زدن بازار می کنند اما به هیچ عنوان اجازه نمی دهند و در صورت پیگیری به اشد مجازات می شوند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید