ناوشکن دماوند به زودی به ناوگان ملحق می شود


ساعت: 13:32
تاریخ انتشار: 1401/04/18
کد خبر: 1881965

فرمانده نیروی دریایی نیروی زمینی نیروی دریایی ارتش تصریح کرد: ناوشکن دماوند با تجهیزات روز دنیا با تلاش متخصصان داخلی ساخته شد و به زودی در مراسمی ویژه به ناوگان شمال نیروی دریایی نیروی زمینی نیروی دریایی ارتش ملحق می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ جمهوری اسلامی ایران جمهوری اسلامی ایران رزمایش دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با عنوان “امنیت پایدار 1401” با ارسال پیام صلح و دوستی در آب های دریای خزر با حضور یگان های مختلف سطحی و هواپیمای نیروی دریایی ارتش برگزار شد. نیروی دریایی ارتش اعم از موشک انداز، بالگرد و پهپاد مستقر در دریا، سامانه های جنگ الکترونیک و یگان های تیرانداز و تکاور ناوگان ارتش راه اندازی شد و این رزمایش دریایی به مدت دو روز در دریای خزر در سه سطح آب برگزار شد. زمین و هوا برای اندازه گیری اثربخشی سیستم ها، ارزیابی کارکنان و انتقال تجربه از نسل قدیم به نسل جدید.

امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران پیش از ظهر امروز در حاشیه رزمایش امنیت پایدار 1401 در جمع خبرنگاران درباره جزئیات این رزمایش گفت: اگر این کار انجام شود. با کشورهای دوست، همسایه و برادر، قطعا سطح ایمنی تا حد امکان بالا خواهد بود.توجه بیشتر می شود.

وی خطاب به دشمنان ایران اسلامی خاطرنشان کرد: دشمنان بدانند که امروز توهمات گذشته از بین رفته و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه نیروهای مسلح به درجه بالایی از شکوفایی رسیده است.

فرمانده ناوگان راهبردی ارتش با بیان اینکه منطقه چهارم دریایی امام رضا(ع) ناوگروه شمال در ابتدای دهه 702 با استقلال کامل نظامی تأسیس شد و هم اکنون یکی از مهمترین مراکز حفظ امنیت، صلح و آرامش است، گفت: دوستی در دریای خزر ما توانسته ایم به بالاترین سطح فناوری در منطقه دریای خزر برسیم و امروز ناوشکن ها در دریای خزر ساخته می شوند.

امیر دریادار ایران با بیان اینکه ناوشکن دماوند با پیشرفته ترین تجهیزات و با تلاش متخصصان داخلی برای حفظ سلامت ارز در منطقه خزر ساخته شده است، گفت: این ناوشکن به زودی به ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش ملحق خواهد شد. در مراسمی خاص

انتهای پیام/ک

دیدگاهتان را بنویسید