افشاگری عجیب فرهاد حمیداوی روز جدید

افشاگری عجیب فرهاد حمیداوی

فرهاد حمیداوی پس از تساوی مقابل پیکان گفت: متاسفانه داور تمام امتیازات 50 بر 50 را به سود پیکان انجام داد و داور بازی را به چالش کشید. شما هم دیدید که حریف صادقانه به سرش زد و بازیکن ما اخراج شد. جفت بازیکن اخراج شدند اما فکر نمی کنم او باید کارت زرد می گرفت چون 30 ثانیه پیش کارت زرد گرفت.

وی ادامه داد: گلی هم زدیم که آفساید نبود اما آفساید گرفته شد. کارشناسان باید نظر بدهند اما در شرایطی که تیم ما در آن قرار دارد، زدن گل سالم بسیار سخت است. در عرض 60-70 دقیقه توپ، زمین و همه چیز در دست ما بود. من از تیمم راضی هستم و به یاری خدا در این راه پیشرفت خواهیم کرد.

حمیداوی گفت: ما تیم خراسان هستیم اما قبل از بازی به ما زمین ندادند. یعنی در زمین ثامن تمرین نکردیم. پس ما در مشهد و در تهران مهمان هستیم. ما آنجا مقدار زیادی غذای مانده می خوریم. ما همه کار کردیم اما هیئت فوتبال می خواهد این تیم سقوط کند.

مدیر تیم پدیده گفت: گفتند حمیداوی می آیند و می روند اما من می گویم این تیم هم باید سقوط کند، من هستم. وقتی به لیگ 1 می رویم، شما به طور اتفاقی تیم را ترک می کنید. من این تیم را مانند فرزندانم دوست دارم و همیشه در این تیم خواهم ماند.

دیدگاهتان را بنویسید