عجیب اما واقعی؛ افشاگری یک بازیکن پرسپولیس پشت پرده عجیب ترین اتفاق لیگ یک

هرچند تنها چند روزی است که تیم فوتبال اخیراً سقوط کرده استان خراسان، نقاط امید را به وحدت خراسان تسلیم کرده است، اما محسن بنگر به عنوان سرمربی جدید این تیم در فصل آتی لیگ دسته اول منصوب شده و کار خود را آغاز کرده است. در این تیم کار کنید

به این ترتیب بنگر که مدت کوتاهی در تیم های پارس جنوبی جم و شهرداری نوشهر به عنوان مربی و سرمربی فعالیت کرد، سکان هدایت تیم تازه تاسیس امید وحدت خراسان را برعهده گرفت.

9 مرداد بود که امتیاز شهر خودرو به صورت رسمی به امید وحدت واگذار شد تا نماینده فوتبال خراسان در لیگ دسته اول و فوتبال باقی بماند. شهر خودرو که فصل گذشته یکی از بدترین دوران تاریخ باشگاهی لیگ برتر را پشت سر گذاشت، به دلیل مشکلات مالی و بدهی نتوانست به فعالیت چند ساله موفق خود ادامه دهد و امید وحدت با هدایت محسن به دنبال صعود به لیگ برتر خواهد بود. بنگر.

محسن بنگر ستاره سابق پرسپولیس و سرمربی فعلی باشگاه امید وحدت خراسان در گفتگو با برنامه فوتبال وان از اتفاق عجیبی در این تیم مشهدی خبر داد. وی در پاسخ به سوال مجتبی پور مجری برنامه فوتبال وان گفت:
در اولین بازی پدر یکی از بازیکنان در ورزشگاه مشغول تماشای بازی است. وقتی دید پسرش در تیم نیست عصبانی شد و اعلام کرد که دیگر به باشگاه پول نمی دهد. مسئولان تیم مجبور شدند پیراهن یکی از بازیکنان را به پسر این مرد بدهند تا او بتواند به میدان برود و 45 دقیقه بازی کند.

دیدگاهتان را بنویسید