پشت پرده افت عجیب هافبک پرسپولیس

پشت پرده افت عجیب هافبک پرسپولیس

کاروان تیم ملی فوتبال کشورمان راهی قطر شد و هافبک پرسپولیس در میان بی اعتمادی از حضور در جام جهانی قطر بازماند و از تیم ملی کنار رفت.

سارلخ که توانست نظر مساعد کارلوس کی روش را جلب کند به دلیل مصدومیت از ناحیه کشاله ران نتوانست به جام جهانی سفر کند. بازیکن شماره 10 پرسپولیس علیرغم حضور در تمرینات تیم ملی، با دردی که در کشاله ران خود داشت در تمرین حاضر شد و کارلوس کی روش را بر آن داشت که هیچ شانسی نداشته باشد و او را از تیم ملی کنار بگذارد. ملی پوشان راهی جام جهانی شدند و امید ابراهیمی دیگر هافبک دفاعی مطرح کشورمان نیز مصدوم شد و نتوانست به تیم میزبانمان کمک کند.

اما میلاد سرلک با همان یادگاری که از تیم ملی به جا مانده بود به پرسپولیس بازگشت و نتوانست به طور کامل بهبود یابد. شماره 10 یکی از بازیکنان پرسپولیس هنوز با شرایط ایده آل گذشته فاصله دارد و این موضوع باعث تعجب کارشناسان و حتی هواداران پرسپولیس شده است.

بازیکنی که می خواست در تیم ملی بازی کند و شایسته حضور در تیم ملی بود، در فصل جاری افت شدیدی داشته است. میلاد سرلک به نوعی نبض خط هافبک پرسپولیس را در اختیار دارد و به عنوان یک هافبک دفاعی بازیساز دیده می شود که یحیی گل محمدی حتی اگر بخواهد نمی تواند آن را پشت سر بگذارد یا روی نیمکت بنشیند.

بنابراین شماره 10 باید با همین شرایط و مصدومیت برای پرسپولیس نیمه‌ها را بازی کند که طبیعتا از تاثیرگذاری او می‌کاهد!

دیدگاهتان را بنویسید