پشت پرده شادی گل عجیب مهاجم پرسپولیس

پشت پرده شادی گل عجیب مهاجم پرسپولیس

این هفته وان پارس اصفهان در رقابت‌های لیگ 1 با نتیجه 4 بر صفر تیم ساپیا را شکست داد و با 34 امتیاز به جمع حریفان صعود کرد.

رضا کرملاچعب مهاجم وان پارس در خصوص این دیدار گفت: بعد از نتیجه بدی که هفته گذشته مقابل مس شهربابک گرفتیم تمام تمرکزمان را معطوف بازی مقابل سایپا کردیم. چند روز قبل از بازی آقای توتونی همیشه می گفتند ما می توانیم این بازی را با دو گل ببریم. ساپیا تیم ضعیفی نبود، اما می‌دانستیم چگونه مقابل آنها بازی کنیم. ساپیا تیم قابل احترامی است اما سعی کردیم تمام تلاشمان را بکنیم چون این بازی 6 امتیازی بود.

وی در خصوص دو گل خود در آن دیدار ادامه داد: خدا را شکر توانستم دو گل بزنم و تیم را خوشحال کنم. اما همه کارها توسط بچه ها انجام شد و من فقط زحمات آنها را درو کردم. خیلی خوشحالم که توانستم به عنوان بازیکن اصلی و گلزن در این تیم حضور داشته باشم. البته یک گل دیگر هم زدم که داور به اشتباه آن را آفساید اعلام کرد. می خواستم در این دیدار هت تریک کنم که متاسفانه نشد.

این بازیکن درباره شادی گل عجیب خود توضیح داد: شادی گل اول من به نوعی الهام گرفته از بازی فیفا است، من این کار را یک بار زمانی که فوتبال فنلاند بازی می کردم، روز قبل از بازی با یکی از دوستان فنلاندی در این ما انجام دادم. صحبت می کردند و می خندیدند به او گفتم فردا مسابقه داریم، اگر موفق به گلزنی شوم حتما این خوشحالی را تکرار می کنم، خدا را شکر گل زدم و به قولم عمل کردم.

مهاجم شوستری وان پارس در مورد پنالتی سایپا افزود: نمی توانم نظر قطعی بدهم که آن صحنه پنالتی بود یا نه، اما به هر حال این تصمیم گرفته شد و خدا را شکر احمد محرابی توانست آن ضربه را مهار کند. در این هفته ها بسیار زیاد است و در واقع یکی از دروازه بانان مستعد فوتبال ایران است. امیدوارم اجرای او بسیار بیشتر از گذشته و اکنون تماشا شود.

وی در خصوص وضعیت فعلی وان پارس و هدف این تیم در آینده افزود: هدف ما صعود به عنوان تیم دوم است و برای رسیدن به این هدف سخت تلاش می کنیم. شمس هازارد درگیری خود را با سایر تیم ها افزایش داده و قهرمانی این تیم تقریبا تضمین شده است اما به خواست خدا دومین تیم صعود کننده هستیم. شک نکنید ما فقط به صعود به لیگ برتر فکر می کنیم چرا که تنها پنج امتیاز از تیم دوم جدول فاصله داریم. تمام تلاش خود را می کنیم تا این روند را حفظ کنیم و وارد لیگ برتر شویم.
کرم الهاب ترجیح داد درباره استعفای معتبا توتونی سرمربی وان پارس چیزی نگوید: بهتر است وارد مسائل فنی نشوم.

دیدگاهتان را بنویسید