پشت پرده پدیده عجیب نیمکت پرسپولیس

پشت پرده پدیده عجیب نیمکت پرسپولیس

یکی از بهترین بازیکنان پرسپولیس در این فصل محمد عمری 22 ساله این تیم بود. عمری که پس از جدایی لوکادیا به تیم اصلی پیوست، با بازی های خیره کننده خود توجه ها را به خود جلب کرد و توانست به سرعت در بین هواداران پرسپولیس محبوب شود.

عمری تا دیدار مقابل نفت مسجد سلیمان 9 بازی متوالی در ترکیب اصلی پرسپولیس قرار گرفته بود و یکی از افراد مورد اعتماد یحیی گل محمدی محسوب می شد. اما زمانی که ترکیب پرسپولیس مقابل نفت مسجد سلیمان اعلام شد، بسیاری از غیبت عمری تعجب کردند. یحیی ترجیح داد برای این دیدار از عمری استفاده نکند و پدیده این فصل را روی نیمکت بگذارد. اما پشت صحنه نیمکت نشینان ستاره های سرخ چه بود؟

شنیدیم عمری مصدومیت جزئی داشته و با توجه به بازی فوق العاده سخت و حساس پرسپولیس در هفته آینده مقابل تراکتور، گل محمدی ترجیح داد با این بازیکن شانسی نداشته باشد و به عمری استراحت دهد. وینگر سرعتی و تکنیکی پرسپولیس در اواسط نیمه دوم دیدار مقابل سپاهان پس از برخورد با یکی از بازیکنان این تیم مصدوم شد و نتوانست به کار خود ادامه دهد. یحیی هم مجبور شد عوضش کنه.

با این حال عمری در تمرینات تیمش در آستانه دیدار مقابل نفت مسجد سلیمان شرکت کرده بود و در صورت نیاز می توانست برای پرسپولیس به میدان برود. با این حال سرمربی سرخ ها تصمیم گرفت عمری را برای دیدار حساس مقابل تراکتورسازی حفظ کند و در بازی با نفت از او استفاده نکند.

دیدگاهتان را بنویسید