پشت پرده تصمیم عجیب یحیی گل محمدی

پشت پرده تصمیم عجیب یحیی گل محمدی

در حالی که پرسپولیس در دیداری مهم موفق شد گل گهر را شکست دهد، اتفاق تلخی در پایان نیمه اول با دانیال اسماعیلی فر رخ داد و مدافع راست فیکس پرسپولیس پس از برخورد با شایان مصلح از ناحیه مچ پا آسیب دید و نتوانست به کار خود ادامه دهد. . پس از مصدومیت دانیال، یحیی گل محمدی با تصمیمی عجیب وحدت حنان اف مدافع تاجیکستان را وارد بازی کرد.

این در حالی بود که یحیی نیمکت نشین سیامک نعمتی بود که در دیدار مقابل پیکان به طور مداوم در پست دفاع راست بازی کرد و بد کار نکرد. هانانوف بازیکنی سریع و تکنیکی نیست و ذاتاً یک مدافع میانی است که توانایی بازی در پست هافبک دفاعی را نیز دارد. بازی این بازیکن در پستی غیرتخصصی در بازی حساس مقابل گل گهار باعث تعجب خیلی ها از تصمیم یحیی شد. اما دلیل این تصمیم گل محمدی چیست؟

همانطور که شنیدیم سرمربی پرسپولیس از عملکرد سیامک نعمتی در دیدار مقابل پیکان راضی نبود، برعکس وحدت حنان اف در تمرین و بازی دوستانه پرسپولیس مقابل تیم لیگ یک چادرملو عملکرد خوبی داشت و یحیی را متقاعد کرد از او استفاده کنید راستش حنانوف در دیدار مقابل گل گهر عملکرد خوبی داشت و از زمانی که وارد زمین شد در کارهای دفاعی موفق عمل کرد.

به این ترتیب بازگشت نعمتی به پرسپولیس بسیار سخت خواهد بود و به نظر می رسد گل محمدی مدافع تاجیکستانی خود را به سیامک ترجیح دهد. هنوز مشخص نیست اسماعیلی فر به دیدار مقابل نساجی می رسد یا خیر، اما در صورت نرسیدن دانیال، وحدت خاناف گزینه اصلی جانشینی او خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید