پشت پرده شایعه سرمربیگری یحیی گل محمدی در پرسپولیس به گوش می رسید.

پشت پرده شایعه سرمربیگری یحیی گل محمدی در پرسپولیس به گوش می رسید.

دیدار پرسپولیس و استقلال خوزستان که با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید پر از صحنه های جنجالی داوری و حاشیه ای بود که فقط در فوتبال ایران شاهد آن هستیم. پس از اعلام پنالتی توسط داور در نیمه اول، سیروس پورموسوی سرمربی استقلال خوزستان قصد داشت تیمش را از زمین بازی خارج کند. روشی منسوخ شده در دنیای اعتراض به داور که متاسفانه هنوز هم در فوتبال ایران وجود دارد. پس از مدت ها تاخیر در شروع مسابقه، سرانجام بازیکنان به زمین برگشتند و کار را از سر گرفتند.

در نیمه دوم و قبل از گل دوم استقلال خوزستان، بازیکنان پرسپولیس معتقد بودند بازیکن حریف اشتباه کرده است اما داور به راحتی از این صحنه عبور کرد. اتفاقی که اعتراض شدید کادر فنی پرسپولیس و شخص یحیی گل محمدی را در پی داشت. در همین حال بازی برای دقایقی متوقف شد و هواداران پرسپولیس اعتراض کردند. پس از این اتفاقات شایعه شد که در این صحنه یحیی گل محمدی نیز مانند سرمربی تیمش در اعتراض به داوری حریف تیمش را از زمین بیرون می کشد.

اما پیگیری های ما نشان می دهد که چنین مشکلی صحت ندارد و یحیی قصد چنین کاری را نداشته است. در حالی که بازی با اعتراض پرسپولیسی ها متوقف شد و یحیی بازیکنانش را در میانه زمین جمع کرد، عده ای فکر می کردند سرمربی پرسپولیس تیمش را کنار می کشد. هر اتفاقی افتاد و در واقع یحیی قصد چنین کاری را نداشت. در همین راستا با چند بازیکن پرسپولیس صحبت کردیم و همگی با تایید این خبر مدعی شدند که این موضوع اصلا صحت ندارد و گل محمدی قصد کنار کشیدن تیمش را ندارد.