شایعه بحث ستاره پرسپولیس با یحیی گل محمدی

شایعه بحث ستاره پرسپولیس با یحیی گل محمدی

شاید برای خیلی ها این سوال پیش بیاید که اصل ماجرا چیست؟ چرا سرمربی پرسپولیس با وجود نیاز تیمش به حامد لاک باز هم مانع از حضور این دروازه بان باتجربه در تمرینات و مسابقات تیمش می شود؟ در همین راستا گزارشی تهیه کرده ایم که پیرو نظر شماست.

بازی با مهدوی کیا آغاز شد

ابتدا شایعه شده بود که حامد لاک همچنان در روز مقدماتی گل بدی به ثمر می رساند که سرمربی پرسپولیس بلافاصله او را بیرون آورد و احمد گوهری را به زمین فرستاد. مشخصا حامد لک از این سوال خوشش نمی آید اما این دروازه بان حرف خاصی به سرمربی نمی زند، هرچند رابطه جالبی با احمد گوهری ندارد!

شایعه گفتگو با یحیی گل محمدی

در ادامه گفته شد روز بعد حامد لک برای تمرین پرسپولیس نزد یحیی گل محمدی رفت و پس از صحبت کوتاهی شروع به مشاجره و نه گفتن کرد. سرمربی پرسپولیس هم او را برکنار کرد و اجازه حضور در تمرینات گروهی را نخواهد داد.

پای داوود فنایی درگیر است

حالا خبر این است که داستان اصلی یکی از این دو داستان نیست! مشکل اصلی حامد لاک درگیری لفظی با داوید فنایی و درگیری لفظی بود که این دروازه بان از آن استفاده می کند. ظاهرا دروازه بان باتجربه پرسپولیس پشت سر مربی دروازه بان های این تیم حرف زشتی زده که به داوید فنایی رسیده است.

یحیی همه چیز را نابود کرد

از آنجایی که داوود فنی دلیل اصلی پرسپولیسی شدن حامد لاک بود و با توجه به اینکه این دروازه بان مشخصا علیه مربی دروازه بان های تیمش عصیان می کند، یحیی گل محمدی همه چیز را به هم تیمی قدیمی خود واگذار کرد.

حامد لاک: تکذیب می کنم! من به آقای داوود توهین نکردم

شنیده ها حاکی از آن است که یکی از مسئولان باشگاه پرسپولیس از حامد لاک خواسته است به سراغ داوید فنایی برود و بابت حرف های زشتی که پشت سرش زده عذرخواهی کند.

اما حامد لاک این ماجرا را تکذیب کرد و گفت: تکذیب می کنم!

داوود فنایی کوتاه نیست

به نظر می رسد با این تفاسیر تنها راه بازگشت حامد لاک به تمرینات پرسپولیس این است که حامد لاک رسما از داوید فنایی عذرخواهی کرده و او را ببخشد.

با این حال حامد لاک همچنان مدعی است که برای عذرخواهی حرف زشتی نگفته است. از طرفی داود فنایی هم کوتاه نیامده و آماده است تا پایان فصل با احمد گوهری ادامه دهد!

دیدگاهتان را بنویسید