یحیی گل محمدی وارث مرد مستقل؟ اولین واکنش به این شایعه جنجالی

یحیی گل محمدی وارث مرد مستقل؟  اولین واکنش به این شایعه جنجالی

اسماعیل گودرزی در خصوص صعود مقتدرانه فولاد خوزستان به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا گفت: خدا را شکر صعود خوبی بود و بدون باخت به مرحله بعد صعود کردیم. حریفان ما بهترین تیم کشور خود هستند. ما از نتایج راضی هستیم و بسیار راضی هستیم.

رئیس هیئت مدیره باشگاه فولاد خوزستان گفت: امید به صعود داشتیم و تیم های دیگر را زیر نظر داشتیم. پیش بینی کرده بودیم که تیم به مرحله بعد صعود کند که خوشبختانه با اقتدار این اتفاق افتاد. اگرچه می توانستیم امتیاز بیشتری بگیریم. به عنوان مثال می توانستیم هم بازی اول و هم در بازی برگشت مقابل شباب الاهلی را ببریم اما همانطور که خود سرمربی هم اعلام کرد به دلیل اشتباهات فردی این اتفاق رخ نداد. در مجموع، من شخصا از عملکرد تیم و کادرفنی راضی هستم. انتظار داشتم به چنین نتیجه ای برسند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا هزینه مالی به دلیل نتیجه گرفته شده است، گفت: بله برای هر بازی جایزه ای در نظر گرفته ایم و در کنار ارتقاء جایزه دیگری نیز در نظر گرفته می شود اما این موضوعات را رسانه ای نمی کنیم. هر چند 300 میلیون از این پاداش ها را نداریم، اما به هر حال تیم از نظر مالی تقویت شده است، این تیم در حوزه مسئولیت های اجتماعی شرکت فولاد خوزستان است و پرداخت خواهد شد. مجتمع فولاد خوزستان و مدیران آن به خاطر مردم استان خوزستان از این تیم حمایت می کنند.

گودرزی در نشست خبری بعد از بازی دیشب گفت که نکونام در صورت حضور در این تیم برنامه هایی برای این تیم دارد و این نگرانی وجود دارد که همکاری با او در پایان این فصل فوتبال قطع شود. ما قرارداد داریم. او از ما حمایت می کند. پیش بینی من این است که او تا سه سال آینده در تیم خواهد بود. اگر خبری در جایی منتشر شود تکذیب می کنم. هفته گذشته با حمیدرضا گرشسببی و نکونام صحبت کردم و جلسه داشتیم. هم گرشابسبی، هم نکونام و هم کارکنان آن به کار خود ادامه می دهند.

وی در خصوص تقویت تیم با بازیکنان خارجی و حرفه ای مانند تیم هایی که در این رقابت ها با فولاد به رقابت پرداختند، گفت: این فصل که به هر حال با همین تیم به پایان می رسد، اما قطعا این تیم برای ادامه مسابقات تقویت می شود. از لیگ قهرمانان آسیا “قطعاً برنامه ای برای جذب بازیکنان خارجی داریم. نه تنها ما بلکه همه می خواهند تیم تقویت شود زیرا در نهایت نماینده ایران است. وقتی پرسپولیس و استقلال از مسابقات حذف شدند ناراحت شدم. استقلال برای سازمان خصوصی سازی چون این کار من است.

گودرزی گفت: سپاهان حذف شد، من به عنوان یک ایرانی ناراحت بودم. فولاد خوزستان در وهله اول نماینده ایران است و از آن حمایت می کنیم تا در مرحله بعد نتیجه خوبی بگیرد و صعود کند. مطمئن باشید قصد داریم بعد از پایان فصل تیم را تقویت کنیم.

یکی از اعضای هیات مدیره شرکت فولاد خوزستان در خصوص شایعاتی که اخیرا مبنی بر مذاکره با برخی مربیان مطرح شده است، گفت: با هیچکس مذاکره نکرده ایم و وارد مذاکره هم نخواهیم شد. در روزهای اخیر اخباری را در برخی رسانه ها دیدم که با واقعیت مطابقت نداشت و دو شب مرا آزار داد. خبر از مذاکره با یحیی گل محمدی بود. اما اصلا اینطور نیست.

وی گفت: این تیم کادرفنی، جواد نکونام و حمیدرضا گرشاسبی مورد حمایت من هستند. من هفته گذشته مذاکرات را نهایی کردم و این افراد به کار خود ادامه می دهند. اولین و آخرین گزینه ما نکونام است، مگر اینکه خودش بخواهد و تصمیم بگیرد به جای بهتری برود. مثلاً اگر بخواهد به اسپانیا برود حتماً از او حمایت می کنیم و حرفی برای گفتن نداریم. اما من و او هر دو می خواهیم به همکاری ادامه دهیم. وظیفه من این است که به تیم اطمینان دهم. Garshassby و کارکنان نیز مسئول مستطیل سبز هستند. سعی می کنم در این زمینه موفق باشم و همچنان پیگیر کارها هستم. این تیم قطعا مورد حمایت ماست.

دیدگاهتان را بنویسید