شایعه جنجالی درباره یحیی گل محمدی

دیروز یکی از شایعات مطرح شده بود که باشگاه پرسپولیس به گل محمدی اولتیماتوم داده است که اگر در دو بازی بعدی لیگ برتر مقابل نفت مسجد سلیمان و تراکتور 6 امتیاز کسب نکند، احتمالا درویش با یک گزینه خارجی جایگزین می شود. گفتگو با ایران ورزشی پرسپولیس این شایعه را تکذیب کرد و گفت: اولتیماتوم و گزینه تعویض صحت ندارد، هیات مدیره از کادر فنی هم حمایت کرد.

به نظر می رسد از آنجایی که تغییر مربی و رویکرد به خدمت گرفتن مربی خارجی در یک سوم باقی مانده از فصل سخت و تا حدودی غیرمنطقی به نظر می رسد و گزینه مناسبی برای جایگزینی یحیی در بین مربیان داخلی، باشگاه و سرپرست آن رضا درویش وجود ندارد. منتظرند یحیی در صورت ادامه روند نزولی پرسپولیس از سمت خود بازنشسته شود، هرچند او پیش از این در صحبت های خود این موضوع را به صراحت اعلام کرده بود.

یحیی گل محمدی روز گذشته در فاصله 24 ساعت از شکست مقابل هواداران و شروع این شایعات در جلسه هیات مدیره باشگاه حاضر شد و در مورد شرایط تیمش به مدیران تیمش توضیح داد که در اخبار در رسانه رسمی باشگاه صحبتی از مشکلات و کاستی ها و بی عدالتی ها نشده است و حاشیه هایی هم صورت نگرفته است و باشگاه از ارائه جزئیات بیشتر در مورد این جلسه خودداری کرده است اما حضور گل محمدی در جلسات هیئت مدیره امری عادی و معمولی نیست و این تعداد. نشان می دهد که مدیران باشگاه به دلیل نتایجی که منجر به از دست دادن صدر جدول و دوری شد، سرمربی تیم خود را نمی خواهند. از سایر رقبا توضیح بخواهید.

اما جو حاکم بر این تیم حکایت از آن دارد که اگر گل محمدی در دیدار مهم و سرنوشت ساز جام حذفی مقابل سپاهان در اصفهان موفق به گلزنی نشود و از این جام کناره گیری کند، استعفا دهد و دستانش را برای تغییرات باز بگذارد. در این صورت گل محمدی جام حذفی را از دست می دهد و این شکست با توجه به افت فنی تیم ممکن است روی وضعیت روحی این تیم در لیگ تاثیر بگذارد و استعفای گل محمدی اصلا عجیب نباشد. اما نتیجه این اتفاق می تواند پرسپولیس را متحول کند و حتی آن را به همان شرایط ایده آل قبلی در لیگ برساند.

دیدگاهتان را بنویسید