شایعه جنجالی درباره وزیر پیشنهادی کار تایید شد

شایعه جنجالی درباره وزیر پیشنهادی کار تایید شد

ابوالفضل عمویی:

* (با تکذیب ادعای مطرح شده در فضای مجازی مبنی بر دوتابعیتی فرزندان وزیر پیشنهادی کار): این موضوع را شخصاً از آقای زاهدی وفا جویا شدم، ایشان توضیح دادند که با وجود اینکه به عنوان بورسیه وزارت کار در کانادا مشغول به تحصیل هستند. از علم و تحصیل و اقامت در این کشور فرزندان وی نیز در آن زمان به دنیا آمدند، اما وی هیچ اقدامی برای اخذ تابعیت برای آنها انجام نداد و این کودکان هرگز کد تامین اجتماعی کانادا نداشتند و در کانادا اقامت نداشتند و حتی پس از آن پس از پایان تحصیلات پدر و بازگشت به ایران، جز افتخار سفر خارجی نداشتند.

* موضوع دو تابعیتی مدیران ارشد کشور و افراد درجه یک آنها برای نهادهای نظارتی و امنیتی کشور موضوعی حساس و نامطلوب است که به همین دلیل لازم است قبل از انتخاب این مدیران استعلام شود. *این رویه در مورد دکتر زاهدی وفا نیز رعایت شد و رئیس جمهور با آگاهی کامل از اجرای این مراحل، ایشان را به مجلس معرفی کرد.

* جناب آقای دکتر زاهدی از اساتید مجرب اقتصاد هستند که سوابق مختلفی در حوزه اجرایی دارند، لذا می توانند با حمایت مجلس در جهت ارتقای عملکرد این وزارتخانه مهم و بهره وری بخش های اقتصادی مرتبط با آن گام بردارد.

دیدگاهتان را بنویسید