گزینه پیشنهادی وزارت کار با مجلس تعامل نداشته است/ وزیر کار شدن چنین فردی به نفع کشور نیست.


ساعت: 10:31
تاریخ انتشار: 1301/07/12
کد خبر: 1901098

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ گفت: گزینه پیشنهادی وزارت کار با مجلس تعامل نداشته و برنامه ها، عملکرد و مالکیت آن دارای ابهامات و مشکلاتی است که به صلاح کشور نیست. چنین فردی وزیر کار شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فتح الله طوسلی در جلسه علنی امروز (سه شنبه 21 مهرماه) شورای اسلامی و در جریان بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: در ابتدا اعلام می کنم که مخالف زاهدی وفا هستم. “

وی بیان کرد: برنامه های پیشنهادی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی را مطالعه کردم، با ایشان جلسه ای داشتم و بر اساس بررسی هایی که داشتیم باید بگویم ایشان صلاحیت لازم برای تصدی این وزارتخانه مهم را ندارند.

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در شورای اسلامی تصریح کرد: اموال زیادی به نام محمدهادی زاهدی وفا وجود دارد و سوال این است که آیا این اموال برای اوست یا خیر و چگونه به دست آمده است؟ مثلاً در دزاشیب 1850 متر باغ دارد. چند ویلا در کرج، شهرری و نیاوران، ویلای 400 متری نیروی هوایی، باغ در کرج، آپارتمان مجلل در نیاوران و ویلای جنگلی دارد و باید در این باره توضیح دهد.

طوسلی ادامه داد: من بررسی کردم و ارزش کل این املاک صد هزار میلیارد تومان است اما زاهدی وفا گفت همه این املاک هزار میلیارد تومان است. از طرفی می گفت من سرایدار بودم!

و افزود: اسناد و مدارک نشان می دهد که وی تمام این اموال را به نام برادرش منتقل کرده است که برادرش مریض است و مدارک پزشکی او موجود است. دو مورد از این ملک ها به نام پدر زاهدی وفا است. پرونده این ملک سال هاست در محاکم قضایی بوده و ورثه زاهدی وفا نیز شاکی هستند.

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ گفت: من با شخصیت واقعی زاهدی وفا کاری ندارم زیرا او آدم خوبی است اما برنامه ها، اجرا و مالکیت او دارای ابهامات و مشکلاتی است و به نفع مردم نیست. کشوری که چنین فردی وزیر کار شود.

طوسلی گفت: زاهدی وفا حداقل 3 هزار میلیارد تومان دارایی نقدی و غیره دارد و جالب اینکه هیچ یک از این دارایی ها را وارد سامانه ثبت حقوق و دستمزد نکرده است.

نماینده مردم بهار و کبودر آنگه در شورای اسلامی مجلس گفت: وزیری که بخواهد پیگیر مشکلات کارگران، مستمری بگیران و محرومان باشد باید از نوع خودش باشد اما زاهدی وفا با شاخص های شاخص فاصله دارد. محروم شده است.

وی گفت: زاهدی وفا حدود 4 ماه است که سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بوده اما در این مدت هیچ تعاملی با مجلس نداشته و خارج از مجلس مطرح شده است. وی نه تنها در مجلس حاضر نشد، بلکه فرصت گفت وگو با نمایندگان این وزارتخانه را هم نداد.

طوسلی گفت: زاهدی وفا هلدینگی به نام پیشگامان اختاز ایجاد کرد و باید شستا، صندوق کشاورزان و وزارت کار مهم را به فردی بسپاریم که صلاحیت لازم را داشته باشد و بتواند مشکلات آنها را حل کند.

دیدگاهتان را بنویسید