وزیر پیشنهادی کار و رفاه فردی متخصص و کارآمد است


ساعت: 11:00
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۷
کد خبر: 1897969

جوکار گفت: عملکرد زاهدی وفا در چند ماه اخیر که سرپرستی وزارت کار را برعهده داشت قابل قبول بود و در این مدت شاهد اقدامات خوب و موثری از وی بوده ایم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد صالح جوکار رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا در خصوص معرفی محمدهادی زاهدی وفا به عنوان وزیر پیشنهادی تعاون، کار و اجتماعی دولت. بهزیستی گفت: وزیر پیشنهادی تعاون، کار و مراقبت اجتماعی، مددکار اجتماعی را فردی شایسته می دانم که در حوزه های راهبردی و تصمیم گیری فردی متخصص و موثر باشد.

وی ادامه داد: عملکرد زاهدی وفا در چند ماه اخیر که سرپرستی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را برعهده داشت قابل قبول بوده و در این مدت شاهد اقدامات خوب و موثری از وی بوده ایم.

نماینده مردم یزد و اشکذر در شورای اسلامی افزود: زاهدی وفا به ویژه در رفع مشکلات جامعه کارگری و مستمری بگیران تامین اجتماعی و افزایش مستمری آنها که موضوع مهمی بود و چندین ماه در تاریکی ماند و متوجه نشد و ظاهر شد و بدون مشکل این کار را انجام داد.

جوخار تصریح کرد: امیدواریم بتواند در آینده و در رای اعتماد و در این وزارتخانه بسیار مهم که در حوزه های مختلف تولید و اشتغال، بهداشت، خدمات و رفاه اجتماعی است، اعتماد نمایندگان مردم را جلب کند. و همچنین زمینه همکاری که در واقع زمینه مهمی برای ایجاد تحول جدی است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید