گزینه پیشنهادی وزارت کار در حال بررسی است


ساعت: 22:05
تاریخ انتشار: 1301/04/27
کد خبر: 1884045

معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به اینکه در صورت جمع بندی رئیس جمهور، گزینه نهایی برای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تا قبل از مهلت قانونی 3 ماهه معرفی می شود، گفت: در خصوص سرپرست فعلی این وزارتخانه، و همچنین سایر گزینه های پیشنهادی، این موضوع در دست بررسی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور عصر امروز در حاشیه مراسم جشن غدیر خم بیرم در شهرقدس اظهار داشت: در نشست با مسئولان شهرستان در خصوص پیگیری مصوبات سفر ریاست جمهوری به این شهرستان بحث و تبادل نظر شد. و راهکارهایی برای اجرای آنها پیشنهاد شد.

وی با اشاره به جمعیت زیاد شهرهای اطراف تهران افزود: رئیس جمهور نیز شخصاً به این موضوع علاقه دارد و با سفر به شرق و غرب استان تهران از ایجاد فرمانداری ویژه در شهریار و ورامین خبر داد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به درخواست افزایش تعداد نمایندگان شهرستان های اطراف تهران به ویژه غرب استان تهران گفت: این موضوع را با جدیت در مجلس و دولت پیگیری خواهیم کرد.

حسینی در پاسخ به این سوال که گزینه پیشنهادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی چه زمانی ارائه می شود، گفت: رئیس جمهور از زمان معرفی سرپرست 3 ماه فرصت دارد و این موضوع در دست بررسی است.

وی ادامه داد: هم در خصوص سرپرست فعلی این وزارتخانه و هم با سایر گزینه های مطرح شده از سوی نمایندگان، آحاد جامعه و کارشناسان، موضوع در حال بررسی است تا در نهایت گزینه ای برای این وزارتخانه عریض و طویل که به موضوعات مختلف می پردازد، در نظر گرفته شود. معرفی شود.

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: زمان اعلام گزینه برای این وزارتخانه 3 ماه از زمان معرفی سرپرست است که امروز حدود یک ماه است و در صورت جمع بندی رئیس جمهور قبل از آن تاریخ معرفی می شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید