نظر اکثریت مجلس به «صولت مرتضوی» مثبت است/ وزیر پیشنهادی کار در مسئولیت های متعدد گذشته و حال خود موفق بوده است.


ساعت: 14:58
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۲۶
کد خبر: 1904228

نماینده مردم تهران و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس: وزیر پیشنهادی کار در حوزه اجتماعی و اقتصادی مسلط است و رئیس جمهور نیز به وی اعتماد دارد. دیدگاه اکثریت مجلس نسبت به دکتر مرتضوی مثبت است و پیش بینی من این است که ایشان در جلسه روز شنبه 13 رای خوبی خواهند داشت.

حجت الاسلام تقی نماینده مردم تهران در شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا در مجلس درباره وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: امام آقای را می شناسند. مرتضوی از نزدیک بیش از 35 سال است. او هم در دین و هم در حکومت یک شخصیت برجسته است. وی در مسئولیت های متعدد خود در آستان قدس، وزارت کشور، بنیاد مصطفان و نهاد ریاست جمهوری موفق بوده است. کل پروژه سفر استانی این دولت محصول برنامه ریزی و پیگیری دکتر مرتضوی بود. من شخصا شاهد فعالیت ها و تلاش های گسترده دکتر مرتضوی در سفرهای استانی بوده ام.

حجت الاسلام تقی افزود: وزیر پیشنهادی کار در حوزه های اجتماعی و اقتصادی اشراف کامل دارد و رئیس جمهور نیز به وی اعتماد دارد. دیدگاه اکثریت مجلس نسبت به دکتر مرتضوی مثبت است و پیش بینی من این است که ایشان در جلسه روز شنبه 13 رای خوبی خواهند داشت.

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس تاکید کرد: البته مسئولیت قبلی دکتر مرتضوی در نهاد ریاست جمهوری و معاونت اجرایی بسیار حساس و مهم بود و مسئولیت آینده ایشان در وزارت کار که محصول تجمیع 4 وزارتخانه نشان از توانمندی و مدیریت کلان وی دارد.

وی در پایان گفت: من به عنوان یکی از نمایندگان مجلس شهادت می دهم که مجلس یازدهم می خواهد با جان و دل از دولت سیزدهم حمایت کند و در این زمینه به دکتر مرتضوی رای خواهد داد. خوشبختانه ایشان روحیه تعاملی بالایی نیز دارند و در یک سال گذشته بیش از 500 جلسه با نمایندگان برای حل مشکلات مناطق مختلف کشور به ویژه مناطق نیازمند برگزار کردند.

دیدگاهتان را بنویسید