نمک مرتضوی به عنوان وزیر پیشنهادی کار معرفی شد


ساعت: 16:13
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۲۳
کد خبر: 1903506

معاون امور مجلس رئیس جمهور از معرفی سید صولت مرتضوی به عنوان وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی در شورای اسلامی خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ معاون امور مجلس رئیس جمهور از معرفی سید صولت مرتضوی به عنوان وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی در شورای اسلامی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور با اعلام اینکه معارفه وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی فردا یکشنبه در صحن علنی شورای اسلامی وزیران ابلاغ می شود، گفت: : سید صولت مرتضوی بلافاصله با حضور در کمیته های مربوطه به تشریح برنامه ها و پاسخگویی به سوالات نمایندگان محترم شورای اسلامی می پردازد.

وی گفت: ضمیمه معارفه نامه وزیر پیشنهادی تعاون کار و رفاه اجتماعی، خلاصه رزومه کاری مرتضوی و رئوس برنامه های مرتضوی نیز به مجلس ارسال شده است.

معاون رئیس جمهور گفت: مرتضوی دارای سابقه مدیریت از بخشدار و معاون فرماندار تا فرماندار و معاونت سیاسی وزارت کشور است.

حسینی با بیان اینکه تنوع و سطوح مسئولیت های اجرایی مرتضوی به گونه ای است که می تواند به خوبی از عهده وظایف وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برآید، گفت: وی به عنوان شهردار پایتخت مشهد و آستان مقدز نیز خدمت کرده است. رضوی مدیر عامل سازمان خیرین است و مصطفیحان در این بنیاد به عنوان رئیس سازمان اموال بنیاد نیز فعالیت داشته است.

وی گفت: مرتضوی نیز یک چهره رسانه ای است که مدتی مدیرمسئول روزنامه دقت و دبیر کل انجمن خبرنگاران مسلمان بود.

معاون پارلمانی رئیس جمهور خاطرنشان کرد: عضویت و ریاست هیات مدیره بنیاد تعاون قضایی و راهداری تهران – شمال از دیگر مسئولیت های وی است.

حسینی گفت: مرتضوی همچنین از ابتدای دولت سیزدهم معاون اجرایی و رئیس نهاد ریاست جمهوری بود که مسئولیت سفر استانی و پیگیری مصوبات سفرهای استانی را بر عهده داشت و تعامل گسترده ای با نمایندگان شورای اسلامی از جمله ایشان داشت. جلسات متعدد با مجامع استانی

دیدگاهتان را بنویسید