وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی مدیری تحول آفرین/ حضور بذرپاش در وزارت راه به نفع مردم است.


ساعت: 16:29
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۱۵
کد خبر: 1916167

عضو کمیته فرهنگی شورای اسلامی، گزینه پیشنهادی دولت برای وزارت راه و شهرسازی را مدیر تحول آفرین دانست و گفت: «مهرداد بذرپاش» شجاعت، عدالت و شهامت لازم برای ایجاد تحول را دارد. حوزه راه، مسکن و شهرسازی.

محمدمهدی فروردین نماینده مردم فیروزآباد در شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا ; وی در خصوص انتخاب «مهرداد بذرپاش» به عنوان وزیر راه و شهرسازی از سوی دولت گفت: اعتماد رئیس جمهور به بازارپاش در شرایط حساس کنونی کشور نشان می دهد که وی در سمت های قبلی از جمله در سمت های قبلی بسیار موثر بوده است. رئیس دیوان محاسبات و… در کمترین زمان ممکن.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: بذرپاش مدیری تحول آفرین است و هر جا که سمتی داشته بذر امید کاشته است.

فروردین وزارت راه و شهرسازی را وزارتخانه مهمی دانست و گفت: برای هدایت این وزارتخانه باید فردی وجود داشته باشد که جسارت ایجاد تحول و سایر شاخص های مورد نیاز برای ایجاد تحول از جمله شجاعت و عدالت را داشته باشد و بتواند. تکمیل کار بر زمین مانده در زمینه ساخت مسکن، تکمیل سریع و انجام اقدامات لازم برای ایمن سازی معابر.

یکی از اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: در دوره های قبلی دیوان محاسبات، گزارش های کسر بودجه گاهی با تاخیر یکساله به مجلس ارائه می شد، اما در دوره ریاست بازارپاش، این گزارش چند ماه قبل به مجلس ارائه می شد که به موجب آن گزارش کسر بودجه به مجلس ارائه شد. نشان از توانایی بالای او در مدیریت دارد.

وی تاکید کرد: بذرپاش پروژه های نیمه تمام این وزارتخانه را با استخدام نیروهای واجد شرایط تکمیل کند.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: گزینه پیشنهادی دولت برای وزارت راه و شهرسازی با اشراف و تجربه ای که دارد می تواند با استفاده از افراد توانمند در دستگاه های این وزارتخانه موفق باشد و نتیجه این مسئولیت در نهایت برای این وزارتخانه مفید خواهد بود. مردم.

دیدگاهتان را بنویسید