اعتراف جنجالی یحیی گل محمدی درباره خرید جدید پرسپولیس

اعتراف جنجالی یحیی گل محمدی درباره خرید جدید پرسپولیس

یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پس از پیروزی تیمش مقابل آلومینیوم اراک اظهار کرد: وی ادامه داد: ابتدا این پیروزی را به موسی سلامت پیشکسوت کشورمان تقدیم می کنم. کسب آن 3 امتیاز برای ما بسیار مهم بود. در 2 بازی قبلی امتیاز از دست دادیم و این دیدار برای ما سرنوشت ساز بود. خدا را شکر بردیم چون بازی سختی بود.

این برد را به هواداران پرسپولیس تقدیم می کنم
گل محمدی تصریح کرد: آلومینیوم فرصت داشت اما می توانستیم گل های بیشتری بزنیم. در نیمه دوم حریف بیشتر پرس می کرد اما ما خوب دفاع کردیم و به حریف فرصت ندادیم. از بازیکنانم برای انجام 90 بازی خوب تشکر می کنم. حریف تیم با کیفیتی است اما خدا را شکر 3 امتیاز خوب گرفتیم و این برد را به هوادارانمان تقدیم می کنیم. امیدوارم در مسابقات بعدی امتیازات خوبی کسب کنیم.

پرسپولیس امروز گل زد و به حریف فرصت نداد
سرمربی پرسپولیس درباره بازی آلومینیوم و شکسته شدن طلسم برد در اراک و اینکه برخی کارشناسان فکر می کنند پرسپولیس در این بازی کیفیت چندانی از خود نشان نداد، گفت: درباره بازی صحبت کردم. من هم ارزیابی خود را گفتم. امروز موقعیت های خوبی داشتیم. به حریف 100 درصد فرصت گلزنی ندادیم و خوب دفاع کردیم. امروز خوب بودیم گل زدیم و به حریف فرصت ندادیم.

اینکه فکر کنیم پرسپولیس باید همه بازی ها را ببرد. انتظار درست نیست
گل محمدی با توجه به اینکه توقع هواداران با وجود پیروزی در بازی امروز بالاست و انتظار دارند با گل های بیشتری به پیروزی برسیم، تصریح کرد: قهرمانی ما قهرمانی سختی است و توقع برد در همه بازی ها چون پرسپولیسی هستیم، یک قهرمانی نیست. انتظار درست ما در تمام بازی ها 3 امتیاز را هدف داریم. ما همیشه برای قهرمانی تلاش می کنیم، اما لیگ ایران لیگ سختی است. در خانه مقابل تیمی با کیفیت بازی کردیم. آنها بازیکنان باتجربه ای دارند. هیچ تیمی در اینجا به راحتی برنده نخواهد شد. لیگ ما یک لیگ پرفشار است. البته ما برای قهرمانی بسته شدیم و این هدف ماست. در اینکه مدعی قهرمانی هستیم شکی نیست اما اینکه در هر بازی 3 یا 4 گل بزنیم درست نیست. امروز کمترین موقعیت ها را به حریف دادیم. از نظر ساختار دفاعی و اهداف خیلی بهتر از قبل شده ایم. آنها کار خوبی می کنند.

لوکادیا از نظر فیزیکی کار دارد و باید سخت‌تر کار کند
وی درباره عملکرد لوکادیا در بازی امروز ادامه داد: لوکادیا به بازی های بیشتری نیاز دارد. او از موقعیت ها به خوبی استفاده می کند. او باید بیشتر تمرین کند و بیشتر آماده شود. اولین بازی او سخت بود اما فکر می کنم با تمرینات مستمر می تواند کیفیت خود را نشان دهد. از نظر بدنی سخت است و باید سخت‌تر کار کرد.

شاید بازی را خوب ندیده اید!
سرمربی پرسپولیس گفت: نیمه اول را دیدی؟ شاید بازی را خوب ندیده اید!

اگر تماشاگر بود امروز ورزشگاه را پر می کردیم
گل محمدی در حاشیه این دیدار و حضور تعدادی از تماشاگران ادامه داد: از حضور تماشاگران در ورزشگاه خود استقبال می کنیم زیرا از حضور آنها لذت می بریم. هواداران حق حضور در ورزشگاه را دارند. امروز می توانست تعداد بیشتری در ورزشگاه حضور داشته باشد اما استفاده از الفاظ و توهین خوب نبود. به کادر فنی و بازیکنان توهین شد و این درست نبود. اگر قرار است بازی ها بدون تماشاگر برگزار شود، باید راه حل مناسبی وجود داشته باشد تا کسی نیاید. این تعداد بیننده ما را شگفت زده کرد. اگر تماشاگران آمده بودند امروز ورزشگاه را پر می کردیم.

صادقی می تواند خیلی بهتر از این باشد
وی درباره عملکرد سعید صادقی در پرسپولیس و اینکه شاید اصراری بر حضور او در ترکیب اصلی پرسپولیس نباشد، تصریح کرد: سعید یکی از بازیکنان خوب امروز ما بود و نمی خواهم از کسی دفاع کنم. شروع کار او در پرسپولیس است و انتظارات اینجا بالاست. او می تواند خیلی بهتر باشد اما امروز یکی از خوب های ما بود.

دیدگاهتان را بنویسید