وقتی یحیی گل محمدی به اشتباه خود اعتراف کرد

وقتی یحیی گل محمدی به اشتباه خود اعتراف کرد

پرسپولیس در این فصل آمار خوبی در خط دفاعی خود نداشت و قرمزها نسبت به سال های گذشته گل های بیشتری زدند. مشکلی که به بالای جدول و کسب عنوان قهرمانی رسیده اند کمی دور از دسترس آنهاست. اما یکی از انتقادات وارده به یحیی گل محمدی و کادر فنی پرسپولیس، تغییرات زیاد در خط دفاعی است.

اتفاقی که هنوز مشخص نیست کدام دو بازیکن زوج اصلی خط دفاعی لیگ بیست و یکم را تشکیل می دهند. این بی ثباتی در نهایت باعث شد تا این تیم بدترین رکورد گلزنی پرسپولیس را در شش فصل اخیر به ثبت برساند.

با این حال یحیی گل محمدی که در چند فصل اخیر کمتر دیده شده به اشتباهات فنی خود اعتراف کند، به نوعی خود را مقصر برخی از ضعف های تیمش دانسته است.

سرمربی پرسپولیس در حاشیه تمرین تیمش با انتقاد از تغییرات زیاد تیمش در خط دفاعی تیمش گفت: بله، تغییرات زیادی رخ داده است. یک مقدار به تغییرات سیستم برمی گردد. برخی از آنها مربوط به مصدومیت بازیکنان بود. من نتوانستم زوجی را که باید داشته باشیم انتخاب کنم. در هر صورت فکر می کنم در کل می توانستیم به ثبات بیشتری دست پیدا کنیم.

24 هفته از لیگ برتر می گذرد و باید دید سرمربی پرسپولیس در 6 هفته اخیر پشت حرف های امروز می ایستد یا خط دفاعی قرمزها همچنان تغییر می کند.

دیدگاهتان را بنویسید