کاترین شاکدام در مصاحبه اخیر خود اتهامات وارده را تکذیب کرد/اصلاح طلبان با افزایش حاشیه و دروغ به دنبال رسیدن به اهداف اشتباه خود هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام علیرضا سلیمی، عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار دیار آفتاب ؛ درباره اختلاف رسانه ای بر سر کاترین شاکدام، گفت: این مرد اخیرا مصاحبه کرده و بسیاری از ادعاها را تکذیب کرده است.

وی با اشاره به سروصدای رسانه ای اصلاح طلبان در این خصوص افزود: خوب است مشکلاتی را که برای برخی از وزرای اصلاحات، شهردار تهران و … پیش آمد به خاطر بسپاریم. و باعث رسوایی بزرگی برای آنها شد. “

سلیمی گفت: البته باید این را هم در نظر بگیریم که همه در هر لحظه در خطر هستند و باید رسیدگی شود. اصلاح طلب، اصولگرا، مرجع تقلید، استاد دانشگاه، ارتشی، بسیجی، فوتبالیست و… فرقی ندارد. و باید مدام به خدا پناه ببریم و خود را بسازیم.

عضو هیأت رئیسه مجلس خاطرنشان کرد: به هیچ وجه نباید در دام سؤالات متقلبانه و دروغ پردازی گرفت و گرفتار جنگ رسانه ای نشد چرا که بسیاری از این رسانه ها با تکثیر و چند برابر شدن مرزها و دروغ به دنبال دستیابی هستند. آنها اهداف نادرست خود را دارند و این قطعاً برخلاف رسالت رسانه است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید