ناصر قوامی: من به اظهارات کاترین شاکدام در بی بی سی اعتقادی ندارم

ناصر قوامی: اظهارات کاترین شاکدام در بی بی سی را باور نمی کنم

روز جدید : عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس ششم در خصوص نزدیکی خبرنگار یهودی با مقامات عالی رتبه نظام به دیده بان ایران گفت: جمهوری اسلامی مرتکب نفاق شده است. این ریا و تظاهر به دینداری فقط در مورد این خانم صدق نمی کرد و متأسفانه با وجود جاسوسان خارجی، این ریا و چاپلوسی و تظاهر به دینداری باعث شد تا جاسوسان داخلی به راحتی در لایه های حساس قدرت نفوذ کنند.

«کاترین اول» این روزها سوژه داغ رسانه های داخلی و خارجی است. به گفته این نماینده مجلس شورای اسلامی، «هرکسی می تواند با نفاق در حساس ترین اقشار جمهوری اسلامی نفوذ کند و تظاهر به دین مبین اسلام کند». از سوی دیگر، علی رغم تکذیب خانم شکدام، اظهارات وی در این زمینه نتوانست افکار عمومی و کارشناسان را متقاعد کند.

در همین راستا با ناصر قوامی نماینده مجلس شورای اسلامی و فعال سیاسی اصلاح طلب گفت وگو کرده ایم. مشروح این گفتگو به شرح زیر است.

برای جمهوری اسلامی، جاسوسان داخلی بسیار خطرناکتر از جاسوسان خارجی هستند.

* آقای قوامی! جاسوس مؤمن اسرائیلی کاترین مدعی است که در ایران اگر حجاب کامل داشته باشید و دین خود را تغییر دهید، همین دو مورد برای نفوذ به لایه های حساس حکومت کافی است! شما در مورد آن چه فکر میکنید؟ به نظر شما چرا باید ضعف امنیتی در کشور آنقدر ناپایدار باشد که یک یهودی به راحتی بتواند در سایت رهبری ستون نویس داشته باشد و با ابراهیم رئیسی مصاحبه حضوری داشته باشد؟ بسیاری از روزنامه نگاران محلی نمی توانند مصاحبه داشته باشند؟

زنی که با نفاق وارد کشور شد و توانست با ابراهیم رئیسی مصاحبه کند و مطالبش را در سایت مقام معظم رهبری بارگذاری کند، نشان می دهد که جمهوری اسلامی شروع به نفاق کرده است. این ریا و تظاهر به دینداری فقط در مورد این خانم صدق نمی کرد و متأسفانه با وجود جاسوسان خارجی، این ریا و چاپلوسی و تظاهر به دینداری باعث شد تا جاسوسان داخلی به راحتی در لایه های حساس قدرت نفوذ کنند. به نظر من جاسوسان داخلی برای جمهوری اسلامی بسیار خطرناکتر از خارجی ها هستند.

* آیا با اظهارات کاترین در بی بی سی موافق هستید؟

من اصلا حرف های او را تایید نمی کنم. او در بخشی از سخنان خود مدعی ازدواج با یک یمنی است! این سوال پیش می آید که این ازدواج چگونه به وجود آمده و چگونه از این مرد یمنی جدا شده است! وی در بخشی دیگر از سخنان خود گفت که اصلا به اسرائیل سفر نکرده است. نیازی به جاسوس یهودی برای سفر به اسرائیل نیست. اگر قرار است جاسوس اسرائیل باشد، دلیلی ندارد که به اسرائیل سفر نکند! از کجا معلوم که این مرد اصلاً به اسرائیل سفر نکرده است؟ من هیچ یک از اظهارات او را تایید نمی کنم. دلیل تایید نکردن من این بود که چرا بی حجاب با لباسی که او پوشیده بود بی حجاب رفتی؟ این اصلا با عملکرد او در ایران همخوانی ندارد. آنچه کاملاً مشخص است این است که این زن با نفاق و بی اعتقادی خود به اسلام و مذهب شیعه توانسته در لایه های حساس حکومت نفوذ کند و حتی ممکن است برای کسب اطلاعات لازم به مقامات جمهوری خواه خدمات ارائه کرده باشد.

90 درصد اظهارات من به بی بی سی کذب محض است/ شکدام در مصاحبه با جاسوس بی بی سی در جمهوری اسلامی

* آقای قوامی! بحث کنونی که افکار عمومی را متحیر و سردرگم کرده است این است که چرا رسانه های افراطی از جمله روزنامه کیهان که همواره این رسانه ها را رسانه ای معاند می دانستند، اکنون به نقل از مصاحبه بی بی سی با کاترین شاکدام می پردازند چرا این همه جنجال بین تندروها وجود دارد رسانه ها؟ سوال دوم من این است که اگر این خانم جاسوس نبود چرا گزارش ها و مطالب ایشان هم در سایت رهبری و هم در رسانه اصولگرا حذف شده است؟

من 90 درصد گفته های بی بی سی را قبول ندارم و معتقدم آنچه اسرائیل تایمز گفته با مصاحبه او با بی بی سی کاملاً ناسازگار است. بنابراین من فکر می کنم 90 درصد از اظهارات او به بی بی سی دروغ محض است. حتی در این مصاحبه با بی بی سی، ریاکاری و دروغگویی این خانم کاملاً آشکار و تا حدودی پنهان است.

چرا برای مقامات جمهوری اسلامی اهمیتی ندارد که چگونه فایل صوتی مربوط به سپاه را منتشر کرده اند؟! / وضعیت جمهوری اسلامی به گونه ای شده است که مردم می توانند با چاپلوسی نفوذ کنند!

* شما خودتان چندین دوره نماینده مجلس بوده اید و بیشتر از این قبیل مشکلات مطلع هستید. به نظر شما بحث نفوذ در جمهوری اسلامی چقدر جدی و خطرناک است؟

پس از روی کار آمدن جمهوری اسلامی، مردی در دادستانی آقای کودوسی را کشت. دو هفته قبل از حادثه، آقای کودوسی چندین بار گفته بود که باید اخراج شود. حتی یک روز قبل از شهادتش گفت چرا هنوز این مرد را بیرون نکردی؟! روز بعد بمبی منفجر شد و آقای کودوسی و شهید بهشتی کشته شدند. کافی بود مسئولان جمهوری اسلامی از دانشگاه این مرد تأثیرگذار بپرسند که آیا پرونده ای دارد یا نه، اما مسئولان ما این کار را نکردند. بعد از این ماجرا، آقایان متوجه شدند که این مرد نفوذی است. روز قبل از ترور شهید رجایی توسط مردم کشمیر، آقای رجایی اصرار داشت که همه پشت سر او نماز بخوانند، آقای آجودان تأثیرگذار و از منافقین بود! همان آقای کشمیری می خواست کیفی را که در دوران ریاست جمهوری خود در جماران منفجر کرده بود منفجر کند. ابتدا یک مرد کشمیری به جماران رفت و نگهبانان اصرار داشتند که به دنبال کیف او بگردند، اما او نپذیرفت، حتی با احمد آقا تماس گرفتند، اما او گفت که اگر نمی‌خواهی به کیفش نگاه کنی، نگذار او برود. ! فردای آن روز موفق شد دفتر ریاست جمهوری را منفجر کند. به نظر من عده ای در اقشار حساس حاکمیت مانند سپاه پاسداران، بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) نفوذ کرده اند. چرا این سوال از مسئولان جمهوری اسلامی نیست که چه کسانی و چگونه موفق به انتشار فایل صوتی فرماندهان سپاه شدند؟ این نشان می دهد که افراد با نفوذ در سطوح بالای حکومتی حضور دارند. چهارچوب نظام جمهوری اسلامی به گونه ای شده است که هرکس تملق و چاپلوسی و ریا را برپا کند می تواند به لایه های بسیار حساس دسترسی پیدا کند.

هرکس با میرحسین موسوی مخالفت کند می تواند در حکومت نفوذ کند!

* آقای قوامی! در همان گزارشی که کاترین شکدام در اسرائیل تایمز منتشر کرد، وی به صراحت اعلام کرد که به دلیل مواضعش در قبال عربستان، جنبش سبز و برجام به راحتی می تواند توجه مقامات عالی رتبه را به خود جلب کند. به نظر شما چرا جمهوری اسلامی به روزی رسیده است که یک بیگانه با تغییر دین و حجاب و موضع گیری منطبق با سیاست های جمهوری اسلامی توانسته تا این حد در نظام نفوذ کند؟

این تدبیر مسئولان جمهوری اسلامی است. یعنی اگر یکی بیاید علیه آقایان میرحسین موسوی، کروبی، جنبش سبز و اصلاح طلبان مطلب بنویسد، آن شخص خیلی محبوب است.

رئیس جمهور یک رئیس جمهور برنامه ریزی شده بود! / رئیس جمهور به خاطر رابطه اش با بیت رهبری موفق شد رئیس جمهور شود!

* آقای قوامی! در بخشی دیگر از گزارش منتشر شده در تایمز اسرائیل، خانم شاکدام مدعی شده است که چند تن از نزدیکان رئیسی در مصاحبه با ابراهیم رئیسی گفته اند که او در سال 1400 رئیس جمهور می شود! این بیانیه به این معنی است که رای مردم فقط یک تظاهرات بوده و از قبل برای ابراهیم رئیسی رئیس جمهور برنامه ریزی شده است!

بسیاری از علما و کارشناسان می گویند ریاست جمهوری ابراهیم رئیسی برنامه ریزی شده بود. حتی بسیاری ادعا می کنند که هیئت امنا بسیاری را رد صلاحیت کرده و زمینه را برای ریاست جمهوری فراهم کرده است. از سوی دیگر به دلیل نزدیکی به مقامات عالی رتبه نظام و بیت رهبری احتمالاً توانسته به پاستور برود و رئیس جمهور شود.

دیدگاهتان را بنویسید