من به اشتباهات شخصی در فوتبال اعتقادی ندارم


ساعت: 20:14
تاریخ انتشار: 14/09/12
کد خبر: 1812170

سرمربیان تیم های فوتبال تراکتورسازی و سپاهان در نشست خبری پس از دیدار خود اظهار نظر کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد نصرتی پس از تساوی 2 بر 2 تراکتورسازی تبریز و سپاهان اصفهان گفت: به مربیان قبلی خسته نباشید می گویم و برای آنها آرزوی موفقیت دارم. من همچنین به ارطغرل ساغلام و کادر جدیدش خوش آمد می گویم. خدای نکرده روزهای خوب زیادی برای تراکتور داشته باشیم و باعث خوشحالی و سربلندی هواداران تراکتورسازی و مردم آذربایجان شویم.

وی ادامه داد: در تیم تراکتورسازی نبودم اما شناخت نسبی از شرایط فنی تیم داشتم. ما دو سه جلسه با بازیکنان روی سازماندهی، تمرکز، مسئولیت پذیری و بیشتر از همه اعتماد به نفس بازیکنان کار کردیم. اعتماد به تیم تراکتورسازی خیلی کم بود.

نصرتی با بیان اینکه تراکتورسازی بازیکنان باکیفیتی دارد و همه کیفیت این تیم را دیدند، خاطرنشان کرد: سپاهان با استعدادترین تیم لیگ است اما ما شایسته برد بودیم و اگر کمی خوش شانس بودیم می توانستیم گل های سوم و چهارم را به ثمر برسانیم. 2-1. سپاهان هم در پایان مسابقه به تیر دروازه ما برخورد کرد. سعی کردیم ترکیب و سیستم تیم را نسبت به بازی قبل تغییر دهیم و برای 30 دقیقه دوم برنامه داشتیم، اما هر سه شیفت اجباری بود و این هم دست ما را برای برنامه نهایی مسابقه بسته بود.

این راننده تراکتورسازی با بیان اینکه از همه شاگردانش راضی است، خاطرنشان کرد: گادری در این دیدار فوق العاده بود و آینده درخشانی دارد. گل هایی که زدیم مخصوصا گل دوم سپاهان تصادفی بود و توانستیم توپ را دور کنیم. ما در برنامه گل نزدیم و می توانستیم با کسب سه امتیاز شرایط تیم را بهتر کنیم. حیف است و امیدوارم بازیکنان این روند را ادامه دهند.

نصرتی با بیان اینکه سپاهان یکی از بهترین خطوط حمله لیگ برتر را دارد، گفت: دیدیم میرزایی و حسینی از زمین بیرون آمدند و جهانی و مغانلو برای بازی آمدند. فرشاد احمدزاده را هم نداشتند. ما 5-5 بازی کردیم و 5 تا در دفاع و پنج در حمله بازی می کردند. رزاق پور مدافع تخصصی ما نیست اما دستمان بسته بود و او به عنوان مدافع بازی می کرد. همچنین حضور تازه واردان در زمین زمان می برد.

وی با اشاره به تلاش خود برای موفقیت تراکتورسازی مقابل سپاهان گفت: زمانی که گل اول را زدیم 10 تا بودیم و ساکبی خارج از زمین بود. رازکپور می توانست با ضربه سر دفاع کند اما نورافکن ملی پوش است و توپ را ربود. باید کار کنیم و به نظرم تراکتور با ساغلام که نتوانست گلزنی کند خیلی خوب بازی کرد. یکی دو روز نمیتونستیم کاری بکنیم و سه شب پیش اصلا نخوابیدم. سعی کردم روی تیم خودمان و سپاهان کار کنم تا مسئولیت این دیدار را بر عهده بگیرم.

سرمربی تراکتورسازی تبریز در خصوص جدایی وحید فاضلی و غیبت محمد آقاجانپور و محمد بلبلی در این دیدار گفت: فاضلی در کنار ما نیست اما یک جلسه تراکتورسازی را تمرین کرد و به ما کمک کرد. اما آقاجانپور و بلبلی با تیم هماهنگی نکردند و تصمیم گرفتیم از این بازیکنان استفاده نکنیم. همچنین آقاجانپور در گلگهر و بلبلی در نفت مسجد سلیمان کمتر بازی کردند اما واقعا خوب هستند و بعد از اینکه فهمیدند در لیست ما نیستند رفتار بسیار خوبی داشتند.


نویدکیا: من به اشتباهات شخصی در فوتبال اعتقادی ندارم

محرم نویدکیا پس از تساوی 2 بر 2 سپاهان اصفهان مقابل تراکتورسازی گفت: اگر بخواهم در مورد بازی صادق باشم باید بگویم که در نیمه اول پنج یا شش موقعیت خوب داشتیم و تراکتور تنها فرصت خود را در نیمه اول به گل تبدیل کرد. دقیقه 45 و 46. موقعیت های خوبی داشتیم اما از آنها استفاده نکردیم. در نیمه دوم هر دو تیم موقعیت های خوبی داشتند و می توانستیم بهتر از آنها استفاده کنیم. حتی دو بار به توپ ضربه زدیم. بعد از اینکه گل دوم را به ثمر رساندیم، فکر می کنم بازی معمولی داشتیم، اما خوشحالم که بازیکنانم با توجه به شرایط سختی که در چند روز اخیر داشتیم، خیلی خوب برگشتند.

وی افزود: بعد از گل دوم خود در سه چهار دقیقه پایانی بازی موقعیت های خوبی ایجاد کردیم که از دست رفت. تراکتور هم شانس زیادی برای کسب سه امتیاز داشت. بازی سختی برای ما بود اما واقعا امیدوار بودیم که به نتیجه کامل برسیم. نیمه دوم بازی فوق العاده جذاب بود و حیف که تماشاگران در ورزشگاه حضور نداشتند. امیدوارم تراکتور جلو بیاید و بتواند از این شرایط خارج شود، هفته های بهتری در پیش خواهیم داشت.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره اشتباهات فردی بازیکنانش گفت: در فوتبال اعتقادی به اشتباهات فردی ندارم. اگر مشکلی پیش بیاید، فکر می کنم کل تیم مقصر هستند. اشتباهات فردی در فوتبال درست نیست و بازیکنان باید تلاش کنند کار خود را به درستی انجام دهند. در یک ضربه ایستگاهی گل خوردیم که قابل اجرا نبود. فقط در مواقع عادی گل زدیم. متاسفانه بازیکن ما لغزش نکرد و مقصر نبود. اگر بازیکنی اشتباه کند، باز هم می گویم که من به اشتباهات شخصی در فوتبال اعتقادی ندارم.

نویدکی درباره شرایط خود برای ادامه همکاری با سپاهان تصریح کرد: با باشگاه صحبت کردم. من به صورت شفاهی و کتبی استعفای خود را اعلام کردم اما باشگاه قبول نکرد. گفتگوهایی وجود دارد که درون خانواده است. سعی می کنیم اتفاق بدی برای سپاهان نیفتد. فکر می کنم فدراسیون و سازمان لیگ باید تکلیف تیم های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا را مشخص کند. اگر تکلیف را روشن کنند با توجه به اینکه در بالای جدول اختلاف امتیاز زیادی داریم که این یک واقعیت است و قابل کتمان نیست، باید در مسابقات آتی قهرمانی خیلی خوب آماده شویم و هدف اصلی را تعیین کنیم. برای لیگ قهرمانان آسیا

سرمربی تیم فوتبال سپاهان خاطرنشان کرد: خب چند روزی است که سر تمرین نرفته ام. من یک سال و نیم است که با تیم کار می کنم و امروز هم بازیکنان همان کار قبلی را انجام دادند. نیمه اول بازی عادی بود و در نیمه دوم تراکتورسازی تلاش کرد و فوتبال خوبی ارائه کرد و سعی کرد موقعیت های بهتری برای خود ایجاد کند. فکر می کنم این یک تغییر مثبت در بازی تراکتورسازی بود.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا تراکتورسازی نسبت به بازی های قبل تغییر کرده است؟، گفت: نمی توان در چند روز در یک تیم تغییر اساسی ایجاد کرد. سعی کردیم تراکتورسازی این تیم را نسبت به مسابقات قبلی آنالیز کنیم. تراکتور در هجومی بهتر از قبل بازی کرد. شاید به این دلیل که برخی از بازیکنان آنها حرکت کردند و انگیزه آنها بیشتر شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید