کلیه کلاس های دانشگاه آزاد یزد بصورت شخصی می باشد و استثناء ندارد / شرایط خوابگاه قابل قبول برای از سرگیری یادگیری شخصی


ساعت: 15:32
تاریخ انتشار: 1401/01/16
کد خبر: 1819757

دهگانی اشکذری گفت: مقدمات قابل قبولی برای از سرگیری تحصیلات شخصی در دانشگاه فراهم شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، محمدرضا دهقانی اشکذری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد صبح امروز در اولین جلسه تشریح نحوه از سرگیری کلاس ها به صورت حضوری و بعد از تاج در 13 فروردین ماه سال نو که با حضور مدیران و روسای دانشکده ها برگزار شد. از ادارات که در سالن شهید سلیمانی واحد یزد برگزار شد، در خصوص الزامات سال جدید گفت: مخاطبان اصلی شعار «تولید؛ تولید; «دانش‌محور، اشتغال‌زا» دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی هستند، زیرا این شعار بیانگر این واقعیت است که اگر می‌خواهیم تولید منجر به اشتغال‌زایی و حل مشکلات جامعه در ابعاد مختلف اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و غیره شود، باید دنبال شود. مسیر خود دانشگاه ها.

دهگانی اشکذری با تشریح الزامات نقش دانشگاه در تحقق شعار سال و در دسترس بودن کابینه دانشگاه، گفت: قوانین، مقررات و رویه ها با این رویکرد نیازمند بازنگری است. طرف را فشار دهید.

دهگانی اشکذری با اذعان به اینکه مقدمات نهایی برای از سرگیری آموزش های حضوری از 13 فروردین ماه به عنوان دستور کار اصلی این جلسه شورای دانشگاه اعلام شد، به بازدید از روند آماده سازی خوابگاه ها و سایر موارد در ایام نوروز اشاره کرد. قابل قبولی برای از سرگیری دوره آموزشی حاضر در دانشگاه ایجاد شده است.

وی گفت: تمامی کلاس های دانشگاه آزاد یزد حضور دارند و استثنایی وجود ندارد. وی تاکید کرد: تزریق 2 دوز واکسن از الزامات ورود دانشجویان به خوابگاه ها و دانشگاه ها در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید