هیچکس در تاجیکستان اعتقادی به تاج ندارد/ جشن عروسی در هتل تیم فوتبال امید!

ساعت: 08:16
تاریخ انتشار: 1400/08/11
کد خبر: 1780878

سرپرست تیم فوتبال زیر ۲۳ سال ایران گفت: مراسم عروسی و سمینار در هتل ما برگزار شد و این مشکلات آرامش تیم ما را تحت تاثیر قرار داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد محمدی سرپرست تیم فوتبال زیر 23 سال ایران پس از بازگشت کاروان امید از مسابقات مقدماتی بازی های آسیایی گفت: بسیاری از اعضای این تیم به ویروس سرماخوردگی مبتلا شده اند. ما 23 بازیکن در لیست داشتیم، اما دو بازیکن را به دلیل گرما و سرما در آخرین بازی از دست دادیم و خدا را شکر توانستیم مقابل تاجیکستان پیروز شویم.

وی با اشاره به برتری تیم امید نسبت به میزبان گفت: تاجیکستان واقعا تیم خوبی بود و خیلی از بازیکنانش در استقلال حضور داشتند. تیم ما حتی 5 جلسه تمرینی با هم نداشتیم اما بازیکنان خوبی داشتیم و آنها کم کم پیشرفت کردند. امیدوارم بتوانیم با حضور این بازیکنان مردم را خوشحال کنیم.

مدیر تیم فوتبال امید ایران با اشاره به غیبت سه بازیکن در بازی اول گفت: در بازی اول سه بازیکن نداشتیم. تلاش ما این بود که با باشگاه ها تعامل داشته باشیم. برخی از بازیکنان ما کلید خوردند و بعد از اضافه شدن این نفرات عملکرد بهتری داشتیم. از رسانه ها می خواهیم به تیم کمک کنند. آنها نیاز به حمایت دارند. با تشکر از همه مسئولین و لطفا مسابقات تیم امید را پخش کنید. بازیکنان سخت می جنگند و خوب است که مردم این تلاش را می بینند.

وی به میزبانی تاجیکستان اذعان داشت: با نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا صحبت کردم و گزارشی به فدراسیون دادم. در تاجیکستان هیچ کس به تاج اعتقاد نداشت و ماسک نمی زد، اما عروسی ها و سمینارها در هتل ما برگزار می شد و این موارد بر آرامش تیم ما تأثیر می گذاشت. ما در هتل آب گرم نداشتیم، پذیرایی خوب نبود و AFC در این زمینه کم کاری کرد.

محمدی در پایان درباره برنامه پیش روی تیم المپیک گفت: بعد از بازگشت مهدوی کیا برنامه بلندمدتی می نویسیم و به فدراسیون فوتبال و کمیته ملی المپیک ارائه می کنیم. یک تورنمنت در قطر هم داریم. ما با کره جنوبی 9 امتیازی شدیم و در رده اول بازی های آسیایی هستیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید