آغاز اردوی تیم فوتبال امید در تهران/ برگزاری دو دیدار دوستانه تیم های امید و پرسپولیس و پیکان


ساعت: 19:34
تاریخ انتشار: 05/06/1401
کد خبر: 1886200

اردوی تیم امید ایران برای آماده سازی و حضور در بازی های همبستگی کشورهای اسلامی از ظهر دیروز در هتل پارسیان استقلال آغاز شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کادر فنی و بازیکنان تیم امید روز گذشته در این هتل تست کرونا گرفتند.

تمرینات تیم امید امروز در زمین شماره 2 مرکز ملی فوتبال در حالی آغاز شد که بازیکنان در دو نوبت صبح و بعدازظهر زیر نظر کادر فنی تمرین می کنند.

تمرینات صبح از ساعت 10 الی 11:30 و تمرینات عصر از ساعت 18 الی 19:30 در زمین دوم مجموعه ورزشی کشور برگزار می شود.

با توجه به اینکه تعدادی از بازیکنان تیم امید در اردوی باشگاه های خود در ترکیه حضور دارند، بازیکنان تیم امید به طور کامل در این اردو حضور نداشتند و امروز تیم امید با 13 بازیکن در نوبت صبح تمرین کرد.

تیم امید ایران تا 21 مرداد ماه در تهران اردو خواهد زد و صبح روز 21 مرداد ماه به همراه کاروان ورزشکاران ایرانی شرکت کننده در بازی های کشورهای اسلامی تهران را به مقصد قونیه ترکیه ترک خواهد کرد.

23 بازیکن و 7 کادرفنی بر اساس دستورالعمل برگزاری مسابقات فوتبال از بازی های همبستگی دولت اسلامی به قونیه ترکیه اعزام می شوند.

تیم امید ایران در مرحله گروهی بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی با تیم‌های مراکش، آذربایجان و عربستان سعودی همگروه است و به ترتیب 26 مرداد با جمهوری آذربایجان، 28 مرداد با مراکش و 21 مرداد با عربستان دیدار خواهد کرد.


برگزاری دو بازی دوستانه تیم امید با پرسپولیس و پیکان

تیم امید ایران که خود را برای حضور در بازی های همبستگی کشورهای اسلامی آماده می کند، در اردوی پیش رو دو بازی دوستانه برگزار می کند.

اولین بازی تیم امید ایران مقابل پرسپولیس نایب قهرمان فصل گذشته لیگ برتر است. این دیدار 18 مرداد یکشنبه ساعت 18 در زمین شماره 2 ستاد ملی فوتبال برگزار می شود.

این دومین باری است که تیم امید امسال به مصاف پرسپولیس می رود. در دیدار دوستانه این دو تیم در فروردین ماه، تیم امید با نتیجه 3 بر یک پرسپولیس را شکست داد.

دومین بازی دوستانه تیم امید روز دوشنبه 19 مردادماه برابر تیم پیکان خواهد بود و این دیدار از ساعت 18 در زمین دوم مرکز ملی برگزار می شود.

حضور یا عدم حضور اصحاب رسانه در این دو دیدار دوستانه طی روزهای آینده از طریق رسانه های رسمی فدراسیون فوتبال اعلام خواهد شد.



دیدگاهتان را بنویسید