واکنش یحیی گل محمدی به شایعه کناره گیری اش از پرسپولیس

پرسپولیس امروز شنبه در چارچوب هفته شانزدهم لیگ برتر به مصاف فولاد می رود تا اولین بازی خود در نیم فصل دوم لیگ برتر فوتبال ایران را رسما آغاز کند. این دیدار تقابل تیم هایی است که پس از مدتی باید برای سوپرجام ایران بازی کنند.

با وجود مشکلات فنی که ممکن است در این بازی پیش بیاید و معادلات بالای جدول را تغییر دهد، شایعات مهمی بر این بازی سایه انداخته است که مربوط به تصمیم یحیی گل محمدی برای کناره گیری از پرسپولیس است. چند روزی است که رسانه های ایرانی خبر از بازنشستگی سرمربی پرسپولیس بعد از بازی با فولاد یعنی امشب از کار خود در پرسپولیس می گذرند. این سوالی بود که در نشست خبری پیش از بازی دیروز مورد توجه خبرنگاران قرار گرفت و از یحیی گل محمدی در این باره پرسیدند. سرمربی پرسپولیس اما پاسخ روشنی نداد و گفت: این صحبت ها قبل از بازی مقابل فولاد حواس ما را پرت می کند. – این سوال را می توان بعداً پاسخ داد.

با وجود اینکه گل محمدی گفت تمرکز تیم الان بیرون است و بعدا صحبت خواهد کرد، اما مشخص است که به این موضوع فکر کرده و احتمالا امشب حرفی برای گفتن خواهد داشت. اگر غیر از این بود سرمربی پرسپولیس با اشاره به شایعه بودن چنین موردی می توانست تکذیب کند. اما ماجرای استعفا یا تهدید به استعفای یحیی گل محمدی از پرسپولیس موضوع پیچیده ای است که باید منتظر روشن شدن آن در روزهای آینده بود.

دیدگاهتان را بنویسید