واکنش مرد پرسپولیسی به شایعه مذاکره جواد نکونام با استقلال

واکنش مرد پرسپولیسی به شایعه مذاکره جواد نکونام با استقلال

حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل فولاد خوزستان پس از جلسه مجمع فدراسیون فوتبال گفت: اکنون جلسه فدراسیون فوتبال است. ما هم عضوی هستیم که حضور داریم. یکسری مسائل و ابهامات وجود داشت که باید در این جلسه مطرح می شد. موضوعات مالی حسابرسی نشده یکی از موضوعاتی است که چندین سال است به آن رسیدگی نشده و مورد تایید حسابرس قانونی قرار نگرفته است. هیئت رئیسه و فدراسیون در سال های گذشته اسناد مالی را تایید نکرده اند و این برای فدراسیون ما بد است. آقایان ماجدی و کامرانی فر در جلسه اضطراری قول پیگیری و جبران را دادند. همچنین امضای این طومار برای افراد قبلی قانونی خواهد بود.

وی ادامه داد: موضوع آزادی رئیس سابق فدراسیون فوتبال بود و با توجه به موارد مطرح شده و تصمیم هیئت تجدیدنظر وی نتوانست در این جلسه حضور یابد. اگر در جلسه حاضر می شد و از خود دفاع می کرد، بهتر بود. بحث بعدی آزادی چهار نفر از اعضای هیئت مدیره بود که به پای صندوق های رای رفتند و همه اعضا رای خود را انداختند و شمارش کردند. به نظر من باید به سرنوشت فوتبال کشورمان فکر کرد. برای فوتبال کشورمان خوب نیست که چهار رئیس فدراسیون را برای مدت کوتاهی عوض کند.

گرشبسبی درباره آینده جواد نکونام در فولاد خوزستان گفت: او قرارداد دارد و به دنبال تقویت بازیکنان جدید و داشتن تیمی قدرتمند برای لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا هستیم.

مدیرعامل فولاد خوزستان درباره شایعه مذاکره جواد نکونام با استقلال گفت: خبری نیست. استقلال تازه قهرمان شده است. خودت بهش میگی شایعه پس زیاد بهش توجه نکن.

دیدگاهتان را بنویسید