واکنش یحیی به شایعه به خدمت گرفتن این بمب بزرگ برای پرسپولیس

واکنش یحیی به شایعه به خدمت گرفتن این بمب بزرگ برای پرسپولیس

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت 16:00 روز پنجشنبه در ورزشگاه آزادی میزبان نساجی مازندران است. یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از این نشست گفت: متاسفانه برنامه هایی از صدا و سیما پخش می شود که در آن به اسطوره های ما توهین می شود. علی دایی همیشه جانش را برای پیراهن و پرچمش داده است. همه ما می دانیم که او در زمان بازی چگونه باعث افتخار کشور شد.

وی ادامه داد: همه ما به علی دایی افتخار می کنیم. او اسطوره فوتبال ایران است و تلاش برای نابودی او کار درستی نیست و جز ایجاد نفرت نتیجه ای ندارد. امیدوارم این مشکلات برطرف شود. رادیو ماموریت بزرگی دارد و می تواند به گرد هم آوردن افراد بیشتری کمک کند. صدا و سیما باید مشکلات مردم از جمله مشکلات اقتصادی و آلودگی هوا را بررسی کند و دلیل گرانی را دریابد تا بار از روی دوش مردم برداشته شود. امیدوارم این اتفاق نیفتد، اما جامعه ای که اسطوره هایش را نابود کند، پیشرفت نکند.

گل محمدی درباره دیدار تیمش مقابل نساجی نیز گفت: این آخرین بازی ما در نیم فصل است. نساجی در لیگ خوب گلزنی کرده و ترکیب فنی خوبی هم دارد. آنها تیمی هستند که فوتبال بازی می کنند و تاکتیک دارند. قطعا بازی سختی برای ماست و امیدوارم بازیکنانمان عملکرد خوبی داشته باشند. هر سه امتیاز ارزش خاص خود را دارد و هدف ما کسب سه امتیاز است. امیدواریم بازی خوبی ارائه کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا برای هدایت تیم ملی با او مذاکره شده است یا خیر؟ گفت: با من صحبتی نشد.

گل محمدی درباره وضعیت دانیال اسماعیلی فر نیز گفت: او مشکلی برای همراهی ما ندارد. ما فکر می کردیم مصدومیت او بدتر می شود، اما اینطور نبود.

وی درباره وضعیت اسی آل کثیر نیز گفت: او مصدومیت شدیدی داشت و باید تمرین کند تا بتواند به تیم بازگردد. این مرحله حداقل یک ماه طول خواهد کشید.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس قصد جذب علی علیپور را دارد یا خیر؟ او گفت: در مورد نقل و انتقالات حرفی برای گفتن ندارم چون هنوز نیم فصل را طی نکرده ایم و بعد از بازی فردا باید در جام حذفی بازی کنیم. من هنوز لیستی به باشگاه نداده ام و هر نامی که ذکر می شود حدس و گمان است. بیایید بعد از بازی جام حذفی صحبت کنیم.

وی درباره وضعیت مرتضی پورعلیگنجی و اینکه می خواهد از پرسپولیس جدا شود نیز گفت: وقتی بازیکنی پرسپولیس را انتخاب می کند قطعا دوست دارد جلوی هواداران بازی کند و این به بازیکن انگیزه زیادی می دهد و ورزشگاه خسته کننده است. بدون طرفدار مرتضی می خواست جلوی هواداران بازی کند اما نشد. او دو سال با ما قرارداد دارد و بند فسخی ندارد و قطعا تا پایان فصل در پرسپولیس خواهد ماند.

بالاخره گفت: باید با تیمی بازی کنیم که انگیزه زیادی دارد. تعدادی از بازیکنان آنها در پرسپولیس زحمت کشیدند و آقای مطهری هم در پرسپولیس زحمت کشیدند و بعد از جدایی روند پیشرفت را طی کردند. همکاری با آنها در پرسپولیس افتخار بزرگی بود.

دیدگاهتان را بنویسید