اقدام فوری تاتنهام برای به خدمت گرفتن این سرمربی

اقدام فوری تاتنهام برای به خدمت گرفتن این سرمربی

تاتنهام در حال بررسی یک حرکت دراماتیک برای جولیان ناگلزمن، سرمربی برکنار شده بایرن مونیخ است. به گزارش اسکای اسپورت، این مربی 35 ساله آماده مذاکره با اسپرز است.

اسپرز آماده اخراج آنتونیو کونته سرمربی فعلی است و به دنبال جایگزین های احتمالی است. ناگلزمن پس از اخراج شوکه کننده از بایرن مونیخ وارد میدان شد. توماس توخل نیز یکی از گزینه های احتمالی برای جانشینی کونته بود، اما پس از اخراج ناگلزمن به عنوان سرمربی بایرن مونیخ منصوب شد.

ناگلزمن مدتها مورد علاقه دنیل لوی، سرمربی اسپرز بوده و یکی از اهداف او برای سرمربیگری تاتنهام در سال 2021 قبل از ترک لایپزیگ به بایرن بود. به نظر می رسد که این علاقه دوجانبه است و تلگراف اکنون فاش کرده است که ناگلزمن حتی پیراهن اسپرز نیز داشته است.

با این حال، باید دید که آیا این سرمربی شگفت انگیز می خواهد پس از اخراج وحشیانه اش از بایرن استراحت کند یا خیر. اگر او چنین قصدی داشته باشد، اسپرز باید تا تابستان منتظر بمانند تا او را به خدمت بگیرند و سرمربی تیم اصلی رایان میسون را تا پایان فصل به عنوان سرمربی تیم معرفی کنند.

مائوریسیو پوچتینو و لوئیس انریکه که هر دو در حال حاضر بیکار هستند، به همراه مارکو سیلوا از فولام و آنگه پستکوگلو از سلتیک به عنوان جانشین کونته در نظر گرفته شده اند.

ناگلزمن فصل گذشته قهرمان بوندسلیگا شد و بایرن را به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا رساند.

دیدگاهتان را بنویسید