پرسپولیس با به خدمت گرفتن این ستاره می برد و می بازد!

فصل نقل و انتقالات آغاز شده و تیم ها در حال جذب نیرو هستند. در این فصل قوانین جدیدی از سوی فدراسیون فوتبال وضع شد که برخی از آنها مشکلات زیادی را به همراه داشت. یکی از تیم هایی که از این قوانین جدید بازنده می شود، پرسپولیس است. قهرمان فصل گذشته لیگ برتر و جام حذفی که می خواهد ترکیبی برای حضور قدرتمند در لیگ قهرمانان آسیا بسازد، با مشکلات زیادی از جمله قانون سقف بودجه، کاهش تعداد بازیکنان بزرگسال و میزان سهمیه خارجی مواجه است.

محمدحسین کنعانی زادگان ستاره تیم ملی که یکی از بهترین مدافعان سال های اخیر فوتبال ایران به حساب می آید مورد توجه یحیی گل محمدی قرار گرفته است. این ملی پوش که سابقه بازی در پرسپولیس و استقلال (برای مدت کوتاه) را در کارنامه خود دارد، در دو فصل گذشته در فوتبال قطر و باشگاه الاهلی حضور داشته است. کنعانی زادگان فصل گذشته با وجود اینکه به عنوان مدافع آخر دیده می شد، گل های زیادی برای تیمش به ثمر رساند و بهترین گلزن الاهلی بود.

اما پس از پایان قراردادش با این باشگاه قطری از این تیم جدا شد. محمدحسین با اینکه پیشنهاد تمدید قراردادش از الاهلی را داشت، ترجیح داد از این تیم جدا شود و به تیم دیگری برود. کنعانی زادگان که زوج خوبی با شجاع خلیل زاده در تیم ملی، پرسپولیس و الاهلی تشکیل داده است، همچنان برای فصل آینده بلاتکلیف است و منتظر پاسخ مثبت به یکی از پیشنهاداتش بعد از مسابقات تیم ملی است.

در حالی که کنعانی زادگان از یک تیم اماراتی پیشنهاد دریافت کرده است، پرسپولیس نیز به بازگشت این بازیکن علاقه نشان داده و گفته می شود کنعانی زادگان نیز با پیشنهاد پرسپولیس مواجه شده است. مدافع ملی پوش حالا باید بین قطر و تیم محبوبش برای فصل آینده یکی را انتخاب کند. کنعانی زادگان با پیشنهاد پرسپولیس درگیر شد در حالی که این باشگاه در صورت خرید این بازیکن یکی از سهمیه های خارجی خود را از دست می داد.

طبق قوانین جدید نقل و انتقالات، اگر کنعانی ها فصل گذشته در یک لیگ آسیایی (قطر) بازی می کردند، سهمیه آسیایی محسوب می شوند و پرسپولیس با خرید آن بازیکن، یکی از سهمیه های خارجی خود را از دست می دهد. کنعانی زادگان چندی پیش مقابل پرسپولیس قرار گرفت و مدیران پرسپولیس خواستار مذاکره با این مدافع ملی پوش بودند.

یحیی علاقه زیادی به کنعانی نشان داده و سابقه همکاری با این بازیکن را دارد. از این رو برای تقویت تیمش در فصل آینده و حضور پرقدرت در لیگ قهرمانان آسیا، می خواهد کنعانی ها را به پرسپولیس بیاورد. خود این بازیکن تمایلی به بازگشت به پرسپولیس ندارد اما ابتدا می خواهد منتظر پیشنهادات خارجی باشد و سپس تصمیم به بازگشت به پرسپولیس بگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید