تقسیم شده به یحیی پرسپولیس نمی بازد

تقسیم شده به یحیی پرسپولیس نمی بازد

پرسپولیس در این فصل تغییرات زیادی داشت و بازیکنان زیادی از این تیم جدا شدند، بازیکنانی مانند حامد لک، سعید آقایی، علیرضا ابراهیمی، محمد شریفی، رضا اسدی، رامین رضایان، احسان پهلوان، مهدی مهدی هانی از جمله بازیکنانی بودند که از پرسپولیس جدا شدند.

در این فصل از 8 بازی انجام شده، قرمزها 4 برد، 3 تساوی و 1 شکست را به ثبت رساندند. نکته عجیب پرسپولیس در این فصل این است که شاگردان یحیی گل محمدی نتوانسته اند در فصل گذشته مقابل تیم هایی که بازیکنان این تیم را در اختیار دارند به پیروزی برسند و این مشکل به طلسمی برای یحیی گل محمدی تبدیل شده است.

پرسپولیس مقابل سپاهان که رامین رضایان را در اختیار داشت به تساوی رسید. مقابل فولاد که در این فصل بازیکنانی چون مهدی شیری، سعید آقایی و احسان پهلوان را از پرسپولیس به خدمت گرفته است، در تهران با تساوی بدون گل متوقف شد.

سرپوش نیز مقابل تراکتورسازی که رضا اسدی را در ترکیب خود داشت با نتیجه یک بر صفر شکست خورد و تنها شکست پرسپولیس مقابل این تیم در تهران رقم خورد. مهمترین چهره دیدار این هفته پرسپولیس و مس رفسنجان حامد لک است که انگیزه زیادی برای بازی مقابل تیم سابقش دارد و می خواهد ثابت کند که یحیی گل محمدی به دلیل عدم اعتماد به او اشتباه کرده است.

باید دید طلسم عجیب سرخ ها در این هفته شکسته می شود یا یحیی گل محمدی در بردن تیم یکی از شاگردان سابقش ناکام می ماند.

لازم به ذکر است از میان بازیکنان آزاد شده پرسپولیس، محمد شریفی، علیرضا ابراهیمی و علی شجاعی در ترکیب نساجی حضور دارند که هنوز به مصاف پرسپولیس نرسیده اند و در هفته پانزدهم به مصاف تیم سابق خود خواهند رفت.

دیدگاهتان را بنویسید