شوک برای پرسپولیس و یحیی; ترابی تقسیم شده؟

شنیده ها حاکی از آن است که تیم اماراتی خواهان مهدی ترابی، الشباب الاهلی است و این احتمال وجود دارد که شماره 9 پرسپولیس به زودی به دوست صمیمی خود احمد نورالهی بپیوندد! قبلا هم نوشته بودیم مهدی ترابی از باشگاه خواسته تا طلبش را پرداخت کند اما مدیران پرسپولیس فقط به او قول داده اند.

شماره 9 نیز پرداخت دو سوم مبلغ قرارداد فصلی جاری خود را مشروط به تمدید قرارداد با پرسپولیس کرده است که محقق نشده و بعید است به این زودی ها محقق شود.

بنابراین ممکن است مهدی ترابی بخواهد تصمیم جدیدی بگیرد. اگرچه این هافبک سریع و تکنیکی خاطره خوبی از بازی در قطر و مسابقات عربی ندارد اما ممکن است در آن زمان دچار مصدومیت و بدشانسی شده باشد.

حالا شاید امارات مقصد جدید و خوبی برای مهدی ترابی باشد اما …

شاید خبر جالبتر این باشد که شنیده ایم مهدی ترابی احتمالا جایگزین مهدی قائدی در تیم شباب الاهلی خواهد شد!

ستاره فصل گذشته استقلال این روزها شرایط خوبی در امارات ندارد. قائدی که در ابتدای فصل از استقلال جدا شد و به الاهلی امارات پیوست، امید زیادی برای درخشش در فوتبال اروپا داشت.

مهاجم سابق استقلال بوشهر برخلاف روزهای خوب ابتدای فصل در حال حاضر شرایط خوبی ندارد و بیشتر اوقات به عنوان ذخیره بازی می کند.

او مدتی است که وارد بازی نشده و خبری از حضورش در ترکیب اصلی نیست. این در حالی است که احمد نورالهی هم تیمی ایرانی او پس از پشت سر گذاشتن یک دوره انتقال و حضور اولیه در لیگ امارات به یکی از مهره های اصلی و کلیدی مهدی شباب الاهلی، مهدی علی، سرمربی ایران تبدیل شده است.

به نظر می رسد مسائل شخصی و حاشیه ای عملکرد مهدی قائدی، استعداد بی نظیر ایرانی در امارات را تحت الشعاع قرار داده است.

او در 18 بازی لیگ امارات تنها 4 گل و 3 پاس گل به ثمر رساند و در 961 دقیقه برای تیمش بازی کرد که برابر با نصف دیدارهای الاهلی است! در تشریح شرایط قائدی همین بس که او در برخی مسابقات بازیکن می شد که گاهی با اتلاف وقت جایگزین او می شد و در برخی مسابقات 4، 9 و 13 دقیقه بازی کرد.

جدایی احتمالی مهدی ترابی شاید بدترین خبر ممکن برای هواداران یحیی گل محمدی و پرسپولیس باشد. به نظر می رسد رضا درویش و تیم باشگاه پرسپولیس در اسرع وقت قرارداد هافبک خود را تمدید کنند.

دیدگاهتان را بنویسید