طعنه بازیکن پرسپولیس به یحیی گل محمدزی تقسیم شد

طعنه بازیکن پرسپولیس به یحیی گل محمدزی تقسیم شد

شایان مصلح، مدافع چپ ذوب آهن اصفهان پس از تساوی تیمش مقابل پیکان گفت: خدا را شکر هر دو تیم به سلامت از زمین خارج شدند. می دانستیم که بازی سختی در پیش است. معمولا تیم هایی که در انتهای جدول برای جمع آوری امتیاز قرار دارند در مقابل تیم هایی که در بالای جدول هستند نوعی خودکشی انجام می دهند تا بتوانند امتیازات لازم را کسب کنند و ما انتظار این بازی سخت را داشتیم.

مصلح ادامه داد: پیکان بازی را در اوایل بازی گرفت و هر چه بازی پیش رفت توانستیم به خودمان بیاییم. ما برای سه امتیاز آمدیم. بنابراین در هر بازی این جو در تیم ما وجود دارد که برای سه امتیاز بازی می کنیم، اما متأسفانه این بازی توپ را برای ما چرخ نکرد و فکر می کنم روز بدی برای همه بازیکنان ما بود.

وی در خصوص اینکه دامپینگ تاکتیک اصلی ذوب آچان است، گفت: اینکه شما این سوال را مطرح می کنید به این معناست که ذهن ها به آن سمت رفته اند اما متاسفانه باید نگاه مناسب تری به تیم ما داشته باشند. ما ضد پرس، پرس، ضد حمله، مالکیت توپ و تاکتیک های مختلفی برای ایجاد موقعیت داریم. آخرین تاکتیک ما آگوست است. اگر بازی مساوی باشد، این تاکتیکی است که همه تیم ها از آن استفاده می کنند. امیدوارم این سوال مطرح نشود. این تاکتیکی است که حتی در همه تیم های خارجی هم اعمال می شود.

مصل درباره محرومیت پرسپولیس گفت: ناراحت شدیم. به هر حال پرسپولیس نماینده ایران بود.» همانطور که نساجی و سپاهان نماینده ایران بودند. امیدوارم جو به گونه ای نباشد که آنها واقعاً عرصه را با باخت به بازیکنان یا بازیکنان خود محدود کنند. در هر صورت بازیکنان آنها در این سال ها برای آنها زحمت کشیده اند.

وی درباره حضورش در تیم برونکو گفت: احساس می کنم بهترین پرسپولیس تاریخ آقای برانکو است. سه نفر با 13 و 14 بازیکن را به همراه نایب قهرمانی آسیا آورد که دیگر تکرار نشده است. برای برونکو در جام ملت ها آرزوی موفقیت دارم.