تقسیم ستاره پرسپولیس؟ اگر آن بازیکن نتواند رضایتنامه اش را بگیرد…

تقسیم ستاره پرسپولیس؟  اگر آن بازیکن نتواند رضایتنامه اش را بگیرد…

آخرین عکس از دیدار مهاجم پرسپولیس با سرمربی موفق این تیم به جشن جام حذفی برمی گردد. وقتی یحیی گل محمدی مقابل دوربین شبکه سه سیما مصاحبه کرد، ناگهان مهدی عبدی مدال خودش را به گردنش انداخت. البته رابطه این دو تا همیشه اینقدر گرم نبود! یحیی گل محمدی در فصلی که به تازگی تکمیل شده، اغلب مهدی عبدی را نیمکت نشین می کرد یا او را به عنوان بازیکن تعویضی به میدان می برد.

در هفته های پایانی لیگ بیست و یکم بود که خبر تمایل باشگاهی پرتغالی برای جذب مهدی عبدی افزایش یافت. مهدی عبدی در آن زمان به دلیل مخالفت یحیی گل محمدی در پرسپولیس ماند تا شرایط بهتری در لیگ 21 پیدا کند و اگرچه در لیگ 21 کمتر بازی کرد اما با زدن 9 گل به عنوان آقای گل تهرانی سرخ پوشان شناخته شد. پس از پایان لیگ 21، باشگاه پرتغالی همچنان به دنبال جذب عبدی بود که عبدی دوباره این پیشنهاد را رد کرد. این مهاجم جوان در لیگ 22 کمتر از حد معمول بازی کرد تا زمزمه های جدایی او در نیم فصل به اوج خود برسد.

باشگاه چاوز در نیم فصل اخیر لیگ، در نامه ای به باشگاه پرسپولیس رسما از مهدی عبدی درخواست کرد اما نه یحیی گل محمدی اجازه این انتقال را داد و نه خود عبدی خواستار جدایی شد. جالب اینجاست که این صبر سرانجام نتیجه داد و عبدی در هفته های پایانی لیگ نه تنها جایگاه خوبی در ترکیب پیدا کرد، بلکه ابتدا به عنوان بازیکن ثابت و سپس به عنوان بازیکن تعویضی عیسی آل کثیر در پرسپولیس به خوبی ایفای نقش کرد. کاسه دوبل. به چیزی که می خواست نرسید!

حالا شنیده ها حاکی از آن است که یک تیم صنعتی پیشنهاد خوب و سنگینی به مهدی عبدی داده است اما او می خواهد انتقال یابد! اگر عبدی نتواند رضایت باشگاه پرسپولیس را برای جدایی از این تیم بگیرد در این تیم می ماند چرا که به دوستان و مدیرانش هم اعلام کرده که فقط در ایران در این تیم بازی خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید