تقسیم بازیکن به نفع یحیی و پرسپولیس

تقسیم بازیکن به نفع یحیی و پرسپولیس

تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی خود را برای نقل و انتقالات نیم فصل آماده می کند که نیاز به تقویت در چند پست دارد.

یکی از نکاتی که مسئولان باشگاه برای تقویت این پست روی آن تمرکز کرده اند خط حمله این تیم است که با جدایی یورگن لوکادیا از بازیکن خالی می شود.قرمزها ابتدا عیسی آل کثیر را به خدمت گرفتند اما همچنان در حال جذب یک بازیکن خوب و خوب هستند. یک مهاجم خارجی با تجربه در دستور کار است.

لوکادیا در یک نیم فصل 6 گل برای قرمزها به ثمر رساند، بنابراین او بهترین گلزن لیگی است که گل در آن مشخص است.

پرسپولیس در حضور لوکادیا در دیدار مقابل هوادار و صنعت نفت تنها با دو گل پیروز شد و در بقیه بازی ها تنها با یک گل پیروز شد. این در حالی است که با حضور لوکادیا، قرمزها یک باخت مقابل تراکتور و یک تساوی مقابل سپاهان در ورزشگاه آزادی ثبت کردند.

اما با جدایی لوکادیا، به نظر می رسد سبک بازی قرمزها تغییر کرده است، زیرا در آن زمان اکثر حملات با این بازیکن خاتمه می یافت اما با جدایی او گلزنان دیگری مانند محمد عمری و گئورگی گلسیانی، مدافع میانی، دانیال. اسماعیلی فر و …. گلزنی باز شده و حملات دیگر تنها با یک نفر ختم نمی شود، بنابراین تیم در غیاب او با مشکل مواجه خواهد شد.

نکته مثبت دیگر این بود که با جدایی لوکادیا حدود نیمی از قرارداد او در حساب باشگاه باقی ماند و باشگاه می تواند برای تقویت تیم با مبلغی جدی نقل و انتقالاتی انجام دهد.

از طرفی پالاس باید از شرایط نیم فصل اول درس بگیرد. قرمزها با خرید لوکادیا و دیاباته پنجره نقل و انتقالات تابستانی را تکمیل کردند.

ترک لوکادیا از قرمزها و مصدومیت های تصادفی دیاباته باعث ناراحتی هواداران از این وضعیت شده است.

قرمزها هنگام جذب بازیکن جدید و عقد قرارداد با او باید مراقب باشند که او نتواند ایران را ترک کند و هر وقت خواست به تیم دیگری مثل لوکادیا برود. از طرفی بندهایی هم باید درج شود تا وقتی مثل دیابات مصدوم می شود دست کادرفنی خالی نماند و باشگاه در پرداخت مطالبات این بازیکن ضرر نکند.

دیدگاهتان را بنویسید