امیدواریم مذاکرات در وین به نفع ایران باشد / چک برجام باید به نفع ایران نقد شود

ساعت: 15:18
تاریخ انتشار: 1400/08/29
کد خبر: 1785717

نماینده مردم کوم با تاکید بر اینکه مذاکرات در وین برای برجام نیست، بلکه برای اجرای برجام است، گفت: امیدواریم مذاکرات در وین به نفع ایران باشد و چک برجام به نفع نقد شود. ایران.”

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ گفتگوی حجت الاسلام مجتبی ذوالنور با خبرنگار فردا پدرخوانده وی گفت: در موضوع هسته‌ای از آنجایی که دولت به تازگی روی کار آمده، باید تصمیم می‌گرفت، مدل جدیدی تدوین می‌شد و اجماع برای رویارویی با 1+4 ایجاد می‌شد و رایزنی‌های منفی با اعضا انجام می‌شد. “1 + 4 انجام شد.

وی افزود: خوشبختانه این مسائل و برنامه ریزی ها و رایزنی های منفی انجام شده و از هشتم هازارد این مذاکرات آغاز می شود و امیدواریم در نتیجه مذاکرات منافع مردم ایران تامین شود.

نماینده مردم کوم در مجلس شورای اسلامی گفت: امیدواریم مذاکرات وین مذاکراتی نباشد که در قالب برجام چیز جدیدی به مشکلات ایران و ملت ایران بیفزاید، بلکه از چک برجام پیش رو به نفع ملت ایران انتقاد شود. “

ذوالنوری گفت: البته دولت سیزدهم در این زمینه تلاش های خوبی انجام داده و تصمیمات خوبی از سوی جمهوری اسلامی در حوزه برجام و واکنش به اظهارات غرب گرفته شده است.

یکی از اعضای کمیسیون سیاست امنیت ملی مجلس گفت: ایران به دنبال مطالبه و انتقاد از بررسی اعتبار برجام است تا بتواند سهم ایران در برجام را به دست آورد. بنابراین جمهوری اسلامی هیچ تغییری در برجام نخواهد پذیرفت.

وی گفت: اگر جمهوری اسلامی مذاکره می کند برای برجام نیست، برای اجرای آن است، هرچند در برجام باید مذاکره می کردیم.

نماینده مردم قم گفت: جمهوری اسلامی به دنبال فرسایش و طولانی شدن مذاکرات نیست، زیرا طولانی شدن مذاکرات به معنای ادامه بلاتکلیفی در مسائل اقتصادی است، بنابراین جمهوری اسلامی از فرسایش مذاکرات خشنود نیست و به دنبال مذاکرات کوتاه مدت است.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید