«نقد سینما» فیلم‌های «مسافری از گانورا» و «قاتلان ماه کامل» را نقد می‌کند



چهل و پنجمین قسمت از برنامه تلویزیونی کینوکریتیک به نقد و بررسی انیمیشن «مسافر گانورا» و فیلم «قاتلان ماه کامل» اختصاص دارد.

%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87+%D9%86%D9%82%D8%AF+%D8%B3%DB%8C%D9%86%D9%85%D8%A7 خبر خاکستری

به گزارش خبرگزاری موج


برنامه تلویزیونی کینوکریتیکا به تهیه کنندگی یوسف بچاری که به چهل و پنجمین قسمت رسید، جمعه شب (26 آذرماه) از شبکه چهار سیما میزبان مخاطبان خود خواهد بود.

میز نقد و بررسی سینمای ایران این هفته به نقد و بررسی انیمیشن «مسافری از گانورا» می پردازد و محمد صابری روزنامه نگار سینما میهمان محمدحسین علمدار تهیه کننده این فیلم خواهد بود.

این انیمیشن ساخته سیداحمد علمدار کارگردان سینما که از 24 آذرماه در سینماهای کشور اکران می شود، داستان بیگانه ای است که به زمین سفر می کند و با کمک دوستانش به دنبال حاکم گمشده سیاره گانورا می گردد تا آرامش را به آن بازگرداند. سرزمین او

فیلم سینمایی «قاتلان ماه کامل» موضوع این هفته «میز منتقدان سینمای جهان» با حضور آرش خوشهو و محمدرضا مقدیسیان از منتقدان سینما است. این اثر به کارگردانی مارتین اسکورسیزی در سال 2023 در ژانر جنایی و درام و محصول آمریکا است. این فیلم اخیرا برنده سه جایزه بهترین فیلم، بهترین کارگردانی و بهترین بازیگر زن در جوایز سالانه هیئت ملی منتقدان شد.

میزگرد ویژه به موضوع «سینما و دانشگاه» اختصاص دارد و امیررضا مافی میزبان محمدمهدی بهرامی نژاد و محمدحسین دماوندی است.

فصل چهارم برنامه نقد و بررسی فیلم به تهیه کنندگی یوسف بچاری، میزبانی امیررضا مافی و با حضور سازمان سینمایی سوره، جمعه هر هفته ساعت 22:30 به صورت زنده از شبکه چهار سیما پخش می شود.



آیا این خبر مفید بود؟




نظرات ارسالی شما پس از تایید خبرگزاری موج در فضای مجازی منتشر خواهد شد.

پیام های حاوی افترا و افترا منتشر نخواهد شد.

پیام های غیرفارسی یا غیر مرتبط ارسال نمی شود.