کارت سینما تقدیم مردم شد/ تعطیلی سینما اعلام شد/ «پسران دریا» و «سلفی با دموکراسی» به سینما رسید


ساعت: 09:59
تاریخ انتشار: 1401/03/02
کد خبر: 1840775

در جلسه شورای راهبردی، آغاز برنامه تعطیلی سینما روز جمعه پنجم خردادماه اعلام شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی سازمان سینمایی، جلسه شورای اکران های راهبردی با حضور محمد هزائی رئیس سازمان سینمایی برگزار شد.

در این نشست بر لزوم افزایش و گسترش مخاطبان فیلم به عنوان رویکردی مهم و با در نظر گرفتن تمایل نهادها و ارگان های دولتی و غیردولتی برای گنجاندن سبد سینما در معاونت اجتماعی بهزیستی و کمک و حمایت از اکران فیلم تاکید شد. و تقویت خانواده ها همچنین در جلسه بعدی هیئت مدیره موسسه شهر سینما تصمیم گرفت سازوکاری برای طراحی «کارت سینما» و فرآیندهای آن با استفاده از فناوری های جدید ارائه کند.

رئیس سازمان سینمایی در این جلسه در راستای حمایت از چرخه اکران فیلم، ارائه طرحی برای این منظور و تامین اعتبارات قابل توجه را از اولویت های موضوعی شورای عالی سینما اعلام کرد.

در این جلسه با توجه به طرح ارائه شده برای اکران آنلاین فیلم توسط کارشناسان، مقرر شد در جلسه بعدی شورای اکران راهبردی شفاف سازی و بررسی های لازم در این زمینه صورت گیرد. همچنین با توجه به اکران آنلاین، مقرر شد با توجه به صراحت مفاد جدید در فاصله 45 روزه پایان اکران گروهی تا شروع اکران آنلاین، معاون ارزیاب و ناظر اخطارهای مقتضی را به تولیدکنندگان متقاضی صادر کنند. غربالگری آنلاین

همچنین در 23 ژوئن دو فیلم پسران دریا و سلفی با دموکراسی اکران شد.

با توجه به سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در روز جمعه 5 خرداد ماه تمامی سینماها از اذان مغرب پنجشنبه 5 خرداد تا اذان مغرب جمعه 5 خرداد تعطیل است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید